Gå til innhold

Hvilket skjermk. holder stabil FPS på 100 uansett?


Haugnæss

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har et gf4ti4200 kort, 4x agp. det suger i smoke. fucker aim .

 

så jeg har bestilt amd64 3200 for å skjekke om det hjelper på fps.

 

Blir det ikke no særlig bedre hadde jeg planer skaffe meg nytt skjermkort

Har samma kortet, jeg har bestilt 9800 Pro for å fikse biffen, etter at den ikke ble fikset når jeg gikk fra 1500+ til 2500+...

Lenke til kommentar
ikon har rett, ein god spelar bør kunne takle fps drops av og til

 

eg har radeon8500 og p4 2ghz og har ingen problemer med stabil 99fps i 1600x1200 til og med i røyk.

Fps drop fører til treg recoil, en god spiller takler ikke dette. Og hvem spiller cs på 1600*1200? og jeg nekter på at du får 100fps konstant i smoke i den oppløsningen serlig ikke med Radeon8500 som ligger på linje med Gf3 kort.

 

En god spiller godtar ikke noen form av lagg, om det skyldes musa hw eller linje.

Lenke til kommentar

Hvor høy fps du "trenger" er helt opp til hvilken htz du kjører. før kjørte jeg 60htz i 800x600 med min gammel maskin. den droppa rett som det ned mot 60-65fps uten at jeg merket stort. etter å ha fått inn nye deler i pcn satte jeg 100htz i 800x600 å JA. cs'n lagger helt sykt ved Feks 72fps som er standar i orginal.cfg

Lenke til kommentar

Er vel ikke noe problem med 100 fps , hvis man kjører med vertical synk "alltid av"

 

Har lurt en del på dette selv...jeg spiller da aldri med vertical sync'en av

Nå ligger jeg på 60 fps med full AA of AF , 100 Hz og 1024x768.

 

Hvis det er noen som vet hva man kan gjøre for å få 100 fps med vertikal sync på , er det bare å si ifra. :yes:

Lenke til kommentar
Er vel ikke noe problem med 100 fps , hvis man kjører med vertical synk "alltid av"

 

Har lurt en del på dette selv...jeg spiller da aldri med vertical sync'en av

Nå ligger jeg på 60 fps med full AA of AF , 100 Hz og 1024x768.

 

Hvis det er noen som vet hva man kan gjøre for å få 100 fps med vertikal sync på , er det bare å si ifra. :yes:

Lag en display profile i powerstrip som passer til CS. Viss du spiller i 800*600 i CS, har 1024*768 i windows så lager du en display profile med 800*600 og 100Hz. Lock refreshrate er viktig. Så loader du den før du skal spille CS, etter noen ganger loada den seg automatisk når jeg starta CS.

Lenke til kommentar
jeg spiller på 1600*1200, trur jeg kan komme opp i 100fps med et par justeringer...

Still deg i spawn og kjøp massevis av smoke, hiv de rundt deg og ta ss. Da vil jeg GJERNE se at du får 100fps konstant.

 

Og hvem kjøper radeon kort pga cs? iallefall ikke noen som spiller noe serlig serriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...