Gå til innhold

Hvilket skjermk. holder stabil FPS på 100 uansett?


Haugnæss

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske lei av disse trådene, MEN jeg synes folk som ikke har spillt en del cs bør holde seg unna. FPS har en spesiell betydning i dette spillet. Forskjellen mellom 60 og 100 fps er meget merkbar og har stor betydning for flyten i spillet.

Og man kan for 100 gang ikke få 100 fps i cs 1.6 (steam). Dere som prøvde cs på en tidlig beta og snakker om at dere får xxx antall fps i den tia, det nytter ikke og argumentere nå.

 

Har du ikke relativt god peiling her, hold deg unna.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HVOOOOOOOOOORFOR skal du ha 100 fps?? ÆÆÆÆÆÆÆææææ! Jeg blir gal! GAL GAL GAL! Hardwareindustrien må virkelig tjene fett på folk som deg...

Det er et eller annet i counter strike om at sikte trekker seg samme fortere eller no med fler fps

Hvis du har spilt cs en del, merker du hver minste forandring som blir gjort på systemet. F.eks hvis du skifter mus fra mx500 til intelli 3.0/4.0 så blir dette helt uvant og ekkelt, men du blir vant me det etter en stund. Sånn er det også med fps: hvis du har spilt med 100fps så plutselig får du fps drops så blir aim'en/sensen helt annerledes og helt uvant, men du blir vant med å spille med 60/72 fps etter hvert.

 

I mitt tilfelle henger aimen litt igjen når jeg har vsync på, så det blir nesten umulig å spille for meg (jeg spiller mye)....men jeg tror hvis jeg hadde spilt med vsync på en stund hadde jeg hvert en like god/dårlig cs spiller som jeg er med vsync av.

 

CS er et vanedannende spill der kroppen/hjernen tar seg litt tid til å bli vant til.

 

og, ja...jeg merker MYE forskjell på 60 og 100fps.. ting går tregere; det går tregere å reloade og i det hele tatt, det går tregere å gå. Mannen i gata hadde ikke lagt merke til noe forskjell på hverken dårlig/bra mus og bra/dårlig fps.

Endret av Krø||e
Lenke til kommentar
i 800x600 (som vel er den mest brukte oppløsningen i CS antar eg?) holder det i massevis med et GF2 kort, klarer fint 100fps uansett om du tweaker det riktig.

Kan hende det er den mest brukte ja... Men 640x480 er den beste! ;)

Så lav oppløsning fikser ikke pc-en min.

skjermen som ikke fikser det, ikke pc'en... :)

Lenke til kommentar
Ligger alltid rundt 190 fps jeg med 9600xt

Nice. Et bevis til at man IKKE trenger 9800 pro og så videre... P.S C4astor jeg merker en liten forkjell :cool:

ahh, absolutt ingen vits i å ha på developer 1, det gjør bare at man skyter og går tregere, bare test selv, ta tida på kor lenge det tar å tømme magasinet på en galil feks med developer 1 og 200fps og med developer 0 og 100 fps

Det er det dummeste jeg har hørt!

 

Hva får deg til og tro at du skyter saktere med developer 1?

herregud?, test selv da........ det er fakta faktisk, når du pøser på med så mange fps så "drukner" skjermen og blidet bli hengendes igen, skjermen klarer ikke å svelge unna alle fps....... den hopper over og det bli lag, men bare prøv det selv......... ta fram ei stoppeklokke....

Lenke til kommentar
Steam (hl-cs) har en spærre på 100fps så jeg ser ikke vitsen i å kjøre høyere. skjermen kjører 120htz i 640x480 å med fps_max "2143523" får jeg ikke høyere enn 99,9-100. burde

Kan du forklare hvordan jeg da kan få over 300fps med mitt gf3 kort?

Dette er selvølgelig med litt tweaking av cfg'en da ;) Jeg pleier aldri å kjøre med så høy fps til vanlig, men jeg vil bare understreke at det er fult mulig å få mer enn 100fps.

Lenke til kommentar

å få over 200 fps er lett, trenger stille på 2 ting i config.

 

Men njubs som jeg liker kalle dem har ikke peil på ossen cs bør "flyte"

 

Flyten er ****** meg det viktigste i cs. hjelper 0 med 190 fps ++. 100 fps er det som funker. Twiking fucker lurer bare pcen til åtro den klarer å kjøre 100 fps i cs.

 

Har du gamet i en del år merker du det..

Lenke til kommentar
Jeg er ganske lei av disse trådene, MEN jeg synes folk som ikke har spillt en del cs bør holde seg unna. FPS har en spesiell betydning i dette spillet. Forskjellen mellom 60 og 100 fps er meget merkbar og har stor betydning for flyten i spillet.

Og man kan for 100 gang ikke få 100 fps i cs 1.6 (steam). Dere som prøvde cs på en tidlig beta og snakker om at dere får xxx antall fps i den tia, det nytter ikke og argumentere nå.

 

Har du ikke relativt god peiling her, hold deg unna.

du sier altså at det er stor forskjell mellom minimum 60fps og 100 fps?

Lenke til kommentar
ptv-, Når de nye kortene kommer synker prisen på dagens kort. Uansett, det er ikke så ille å bruke nyere kort til CS tror jeg. CS 1.6 har syke maskinkrav, det lagger på pcen min selv om 1.5 går med 100fps stabilt med AA og AF makset ut.

Har CS 1.6 syke maskinkrav? :laugh:

Er GeForce 4 Ti4200 64MB,2*256MB PC3200RAM,XP2400+ en "syk" maskin?

Jeg har 100 FPS konstant i 1.6.

Lenke til kommentar
cs krever absolutt ingenting......... kjøp et mx440 så funker det som ******, får kanskje 70fps i smoke, men ellers er den i 100......

Nei, faktisk får man 100fps standard med nvidia ge4 mx440 64mb.. Har hatt det.

Men i bf gikk det ikke så da var det bare rett ut med kortet.

Lenke til kommentar

blir fortvilt over folk som kjøper AMD64 og R9800 eller FX5900 for å få 100fps i cs eg....:no:

 

Det finnest forresten 1000000000000000000000000 "100 fps i cs" tråder her på forumet

 

Ein "Korleis få 100 fps i CS" guide kunne gjort forfattaren millinær

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...