fashion Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hei, Lurer på om det er en spiller som spiller alle er noen av de følgende formatene wma, mp3, mp4, wav Er spesielt ute er et program som spiller wma filer. Jeg har ikke klart å få til å høre lyd på mp4 filene mine. Hadde vært greit hvis det fantes en spiller som spilte det meste Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hmm, hadde jeg vært deg ville jeg nok bare konvertert alt til mp3 og brukt UltraMP3. Kan være det tar de filformatene også da, eller at det finnes noe annet, men UltraMP# er uansett knall Lenke til kommentar
fashion Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Hmm. jo kan jo det. Men når du hører på musikk på mobilen. Bruker du den intregrerte høytaleren, eller handsfree eller vanlig headsett(finnes d?) ? Jeg får ikke Bluetooth hodesettet mitt til å funke med Ultramp3 programmet. Lenke til kommentar
thom Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 hvor bra lydkvalitet er det på mp3 sangene når du spiller dem med ultramp3 Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Med høytaleren på telefonen er lydkvaliteten IKKE særlig bra. Den er dugelig i visse situasjoner men ikke noe å anbefale. Med headset er den derimot akseptabel. Er du ikke spesielt kresen i lydveiene er den faktisk meget god. Du kommer raskt til å merke at det ikke finnes noen bass i det hele tatt tho. Men det bekymrer iallefall ikke meg. Er selv VELDIG lite kresen i lyd Lenke til kommentar
thom Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 kan du få mer bass hvis du bruker et annet mp3 programm? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det tviler jeg svært på. Nokia 6600 er ikke akkurat en høytaller med feet bass. Jeg synes den duger som den er Lenke til kommentar
thom Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 jeg tenkte på å høre gjennom et headset Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 jeg tenkte på å høre gjennom et headset Ja, det går faktisk ganske bra... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 tenker du kan få bass, brukte et annet mp3 progg enn ultra mp3 og da ble det litt skurring i den innebygde høytaleren, tipper det skjedde fordi den ikke takler bass så godt Lenke til kommentar
dr.dog Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Hvor kan jeg finne UltraMP3?? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 her: handango.com eller så kan du jo alltids få den cracka på google eller yahoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå