bensinkanna Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 hmm..var det ikke litt lite med bare 200W da? trudde jeg også, men kobla ut ene hden og cd-rommen. Fikk samme problem. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hvor mye er PSU`en din på? Kan hende at du har virus på maskinen din. Bruk Norton i dette tilfellet til å lokalisere det og fjerne det. ellers så kan det være at en formatering av harddiksen gjør susen. Kan også hende at du må oppdatere drivere til AGP porten eller hvorfor ikke hele HK. Foresten når oppstod disse problemene? Har du hatt det lenge? Forøvrig kan jeg konstantere at jeg kjører full versjonen av Far Cry helt fint alt på Very High og maskinen min er ikke så mye bedre enn din. P4 2,66GHZ, 512DDR Hercules 9800XT. Ellers så funker UT 2004 også fint men dette er ikke min type spill. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 har formatert og brukt Norton. Har et temmelig ryddigt system, uten masse drit på hdene. Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Sett cpu og fpu på standar hastighet og kjør 3dmark og post scoren din;) du mener vel gpu Fikk 14279 poeng i 3dmark2001SE med clocket skjermkort, og 13571 poeng med uclocket skjermkort. seff mener ATI kalte prosessorne sine fpu før hmm..jef får like masse i 3dmark som du får uklokket..var litt lite ja..rekner med du får ca 5000 i 3dmark03?? 200w er litt svak strømforsyning og da, men siden du har prøvd å koblet ut cd-rom å sånt er det vel ikke den.. hva står i agp-instillingene i bios? hva er enable osv.. sjekk om andre programm kjører samtidig i oppgavebehandling, og sjekk cpu usage... Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 PS: du kan og prøve å oppgradere directX;) Lenke til kommentar
xes Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Prøv med bare en minnebrikke om gangen, kanskje det er feil på en av dem. MVH Xes. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 ÆÆÆ! fant en metallsak liggende i bunnen av kabinettet mitt!!! Fant den da jeg byttet viften i kabbet i dag, fjernet den med en gang, spill yter nå bedre. Men ikke like bra som jeg føler det burde, sammenlinet med andre på hw. Kan denne metallsaken ha jort skade på hk? Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ganske merkeli...ser du noen skader da? hadde vert verre visst metallsaken lå på midten av hk...(i nerheten av chipsettet) Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 ser ingen skade, vet ikke hvor saken har logge, bare hørte lyder da jeg løftet kabinettet . Skulle jeg prøe å reinnstallere hele saken, drivere alt. Når jeg har innstallert nye catlyst drivere har jeg aldri sletta det gamle, bare oppgradert... Lenke til kommentar
SpaKonG Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ja det er en fordel å slette dei gamle driverne før du installerer nye;) Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 var nok bare en innbilning det med ytelsesøkningen, får fremdeles det samme i 3dmark og like dårlig ytelse i spill . Hjalp heller ikke å slette driverene å innstallere catlyst 4.4 Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Det er ikke noe gale med rammen, har testet i prime og prøvd spill med en og en brikke inni. Har innstallert directeX9a på nytt, ingen forrandring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå