MrLuni Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Den siste månen har pc oppført seg rart når eg klokker til xp3200. Eg detter ut av spill og maskina kan skru seg av når som helst under spilling. Har kjørt på xp3200 hele tiden før men nå kan eg ikke lenger for opplagte grunner. Har merka mindre score på tester og... Eg har rensa kjøleren og det er plenti med kjøling men det hjelper ikke noe særlig. Men eg meiner den blir varmere en ka den brukte å vare før. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 CPUen din har fått fugle syken ^^ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Kanskje du har stilt ned core volt? Eller at minnet har blitt skadet, eller noen av viftene kanskje. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 CPUen din har fått fugle syken ^^ Haha! Det har ikke skjedd noen skade på maskina eg veit om... Har ikke stilt på noe. Alt er som det skal Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hva er temperaturen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå