Gå til innhold

PSDATA med HT teknologi

Anbefalte innlegg

Dette er en ros mail til psdata, og posten må kanskje også tas med !

Bestillt varer på onsdag kveld, 2 dager senere, fredag, kan jeg hente varene på postkontoret.. Samme for en kamerat som bestillte noe på mandag kveld, fikk det på onsdag...

DET er kjapt det... :) Meget bra av psdata nok en gang....

Vi lier d...

TCJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er en ros mail til psdata, og posten må kanskje også tas med !

Bestillt varer på onsdag kveld, 2 dager senere, fredag, kan jeg hente varene på postkontoret.. Samme for en kamerat som bestillte noe på mandag kveld, fikk det på onsdag...

DET er kjapt det... :) Meget bra av psdata nok en gang....

Vi lier d...

TCJ

PSData er i Arendal og du (og jeg) er i Kristiansand, jeg bestilte noe 06.02 feb og var i her hos meg 07.02 :)

Lenke til kommentar

Jeg bestilte en LCD-skjerm fra Databutikken for et par uker siden, og den kunne jeg hente på postkontoret dagen etter at jeg bestilte den. Jeg vil ikke si at det er så verst heller ;)

Det var faktisk første gangen jeg bestilte fra databutikken, så jeg må si at jeg ble meget gledelig overrasket.

Lenke til kommentar
posten har gjort jobben sin her ja

Jepp, verken mer eller mindre. Det er helt normal praksis at store nettbutikker sender ut varene iløpet av en dag. Skjønner ikke at folk må poste at det er meget bra av ps data. De gjør bare jobben sin.

Jepp, la oss bringe litt glede inn i forumet. Takk for den du :no:

Lenke til kommentar

Er jo helt enig at posten skal roses men:

At det er normal praksis at varene leveres ut så tidlig som dagen den er bestillt på, føler jeg er mindre normalt..

En nettbutikk jeg ikke skal nevne navn på, brukte f.eks 3 dager på å sende meg bekreftelse på at jeg hadde bestillt varene...

Så, det var egentlig ps`s raske håndtering av orderen jeg mente var superb :)

posten har gjort jobben sin her ja

Jepp, verken mer eller mindre. Det er helt normal praksis at store nettbutikker sender ut varene iløpet av en dag. Skjønner ikke at folk må poste at det er meget bra av ps data. De gjør bare jobben sin.

Og hva er posten sin jobb da ???? :p Levere pakker kanskje ??

TC

Endret av tokki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...