tokki Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Dette er en ros mail til psdata, og posten må kanskje også tas med ! Bestillt varer på onsdag kveld, 2 dager senere, fredag, kan jeg hente varene på postkontoret.. Samme for en kamerat som bestillte noe på mandag kveld, fikk det på onsdag... DET er kjapt det... Meget bra av psdata nok en gang.... Vi lier d... TCJ Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Dette er en ros mail til psdata, og posten må kanskje også tas med !Bestillt varer på onsdag kveld, 2 dager senere, fredag, kan jeg hente varene på postkontoret.. Samme for en kamerat som bestillte noe på mandag kveld, fikk det på onsdag... DET er kjapt det... Meget bra av psdata nok en gang.... Vi lier d... TCJ PSData er i Arendal og du (og jeg) er i Kristiansand, jeg bestilte noe 06.02 feb og var i her hos meg 07.02 Lenke til kommentar
durabit Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg bestilte 2 disker fra MPX på onsdag. Nå ligger de på arbeidspulten min. Det liker vi PsData er flinke gutter de også. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg bestilte en LCD-skjerm fra Databutikken for et par uker siden, og den kunne jeg hente på postkontoret dagen etter at jeg bestilte den. Jeg vil ikke si at det er så verst heller Det var faktisk første gangen jeg bestilte fra databutikken, så jeg må si at jeg ble meget gledelig overrasket. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 posten har gjort jobben sin her ja Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 posten har gjort jobben sin her ja Jepp, verken mer eller mindre. Det er helt normal praksis at store nettbutikker sender ut varene iløpet av en dag. Skjønner ikke at folk må poste at det er meget bra av ps data. De gjør bare jobben sin. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 posten har gjort jobben sin her ja Jepp, verken mer eller mindre. Det er helt normal praksis at store nettbutikker sender ut varene iløpet av en dag. Skjønner ikke at folk må poste at det er meget bra av ps data. De gjør bare jobben sin. Jepp, la oss bringe litt glede inn i forumet. Takk for den du Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det burde vel egentlig være posten vi gir ros, men da hadde det jo blitt feilpost Lenke til kommentar
tokki Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Er jo helt enig at posten skal roses men: At det er normal praksis at varene leveres ut så tidlig som dagen den er bestillt på, føler jeg er mindre normalt.. En nettbutikk jeg ikke skal nevne navn på, brukte f.eks 3 dager på å sende meg bekreftelse på at jeg hadde bestillt varene... Så, det var egentlig ps`s raske håndtering av orderen jeg mente var superb posten har gjort jobben sin her ja Jepp, verken mer eller mindre. Det er helt normal praksis at store nettbutikker sender ut varene iløpet av en dag. Skjønner ikke at folk må poste at det er meget bra av ps data. De gjør bare jobben sin. Og hva er posten sin jobb da ???? Levere pakker kanskje ?? TC Endret 14. februar 2004 av tokki Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Posten er ikke dem som pleier å være de raskeste på levering akkurat Lenke til kommentar
Templar Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 "PSDATA med HT teknologi, alle ansatte har blitt oppgradert..." Håper at det er Hypertransport ikke Hyperthreading Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå