jeah1 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Vel, når jeg skal boote brente cd'er i bios/dos, før windows booter, så funker dette ganske lite, jeg har prøvd med 3 forskjellige cd-rom'er med 5 forskjellige cd'er, har også CD-ROM som boot device nr.1 i bios. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, aldri vært ute for sånt før, orginal cd'er funker Hjelp! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Feil instillinger i brennerprogram? PS: Feilpostet? Regler for posting i denne kategorien (Hjelp, jeg skal ha ny PC) Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 13. februar 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
jeah1 Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 har prøvd 5 forskjellige cd'er fra ulike folk osv. :] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Feil instillinger i brennerprogram? PS: Feilpostet? Regler for posting i denne kategorien (Hjelp, jeg skal ha ny PC) Mvh kjello2 Stenges pga feilposting og jeah1 bør ta en titt på Nettikette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg