Gå til innhold

reklamere på harddisk etter garanti


Grokster

Anbefalte innlegg

Hei har en nesten 3 år gammel compaq presario, som knelte her om dagen. Etter å måtte legge i os på nytt og testet litt kom opp en del kluster feil, til å leve med egentlig.

 

Spm da blir burde jeg reklamere på den?, muligheten er jo der for at harddisken holder på å "dø".

 

har hatt en annen compaq tidligere hvor det samme skjedde etter 2 1/2 da fikk jeg ny harddisk, kanskje på tide å kjøpe noe annet en compaq :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Compac er komplett PC, så lever tilbake hele "dritten", og la de sette den i stand. Tror ikke at du skal "dele den opp". for da har du mekket på den. :thumbup:

EDIT:

Neeeiii... hvorfor kjøpe noe annet hvis du føler deg tjent med saken.. Og det går greit å få holdt den i stand? Allt annet må ha vedlikehold også...

Det er da fint å få fornyingene rett før reklamasjonstiden utløper....... :green:

Endret av sveinsel
Lenke til kommentar

hei takk for svar.

 

Garanti tiden er gått ut, snakket med Compaq. Jeg fortalte de da om at jeg ville reklamere på den og hadde suksess med det tidligere, da sa de bare åh, osv.

 

Problemet mitt blir da, hvis jeg ønkser å reklamere på den, må jeg levere den til infocare og så vente på at de sier ja det er noe galt med harddisken, og så høre at de sier at de kan gi meg ny harddisk for så og så mye. Deretter så vil jeg si at jeg ønsker å reklamere på den.

 

Dermed så vil det gå lang tid uten pc, og hvis jeg taper, så må jeg betale infocare for at de har sett på den. Forrige gang gikk det greit men det tok 2-3 måneder. Det hadde de klart kunststykket å sende reklamasjonssjema til feil faks :mad: men som sagt da gikk i allefall reklamasjonen inn. :D

 

so what to do?

Lenke til kommentar

"Just do it"? ;)

 

Men fra spøk til revolver, du må nesten vurdere den der helt alene/avgjøre selv, tenke gjennom hva sannsynligheten for at du "taper" dette er og kanskje må betale noe. Dette blir en personlig avgjørelse, og jeg vil ikke stå ansvarlig for eventuelle tap/"feilvalg" i denne saken... Du har jo feilsøkt grundig nok selv, vil jeg tro, og du virker kyndig nok. Du kanskje blir peppa av oss brukere til å prøve, men det er også alt du oppnår her og i denne saken...

 

Lykke til!

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Endret av kjello2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...