Radhoo Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 jeg har nettopp kjøpt meg disse vannblokkene: Ac vannblokk 1 Ac vannblokk 2 og 2 av denne: harddisk kjøler Hvor skal vannet gå inn og hvor skal det ut? Har det no' si hva slags inngang jeg bruker... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Har det no' si hva slags inngang jeg bruker... Nope.. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 da så.. da er den saken grei iallefall...takk for svaret Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Man bør vel egentlig gå inn på den tilkoplingen som er lengst nedover (i kabinettet). Med tanke på at skyver lufta opp, den veien lufta vil gå av seg selv. Slik hindrer man luft lommer inne i blokka. I noen bruksannvisninger er dette beskrevet som veldig viktig. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Om det er litt luft i blokka vil den forsvinne med ein gang du slår på pumpa uansett. Har blokkene sjøl, og har kobla *sjekke* inn nederst og ut øverst ja.. Funka kjempefint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå