Gå til innhold

En liten nøtt...

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og jobbet litt, og kom over et lite problem i grunn. Jeg skriver en oppgave som går under problemstillingen "Hvordan fremstiller ungdom seg på Internett", og har vell i og for seg kommet gjennom de fleste sidene jeg har valgt, men det var noen sider jeg ikke egentlig var så sikre på, og følte at det kunne være lurt å spørre dere :D

Sidene jeg føler meg litt usikre på er:

- Kathrine

- Mari

- Mette

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønte ikke oppgaven? :dontgetit:

Vell, oppgaven går ut på å "forklare" hvordan de fremstiller seg på nettet, altså hvordan de viser seg selv fram. På denne siden er det jo relativt greit å si; hun viser at hun er fjortiss, rotete og ikke har spesiell kunnskap med hjemmesider+++. Skjønner? Det er ikke noe klart definert hva jeg skal fram til via problemstillingen, men jeg skal på en måte forklare hvordan de viser fram seg selv.

Lenke til kommentar

Kathrine: bertete kanskje? Knallrosa og svart! Ugh!

Mari: kanskje litt fjortis? Home.no er jo blitt en slags fjortis-trend.. Nesten samme type som home.no/gina14 vil jeg si, men hun kan litt mer om webdesign?

Mette: har eget domene, ikke jalla fjortisberte-hjemmeside, kanskje mer en sånn "når jeg ikke har noe å finne på så skriver jeg på hjemmesiden min"-person.

Tihi..

edit: typo

Endret av lokaltog
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...