TiMMi- Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg sitter her og jobbet litt, og kom over et lite problem i grunn. Jeg skriver en oppgave som går under problemstillingen "Hvordan fremstiller ungdom seg på Internett", og har vell i og for seg kommet gjennom de fleste sidene jeg har valgt, men det var noen sider jeg ikke egentlig var så sikre på, og følte at det kunne være lurt å spørre dere Sidene jeg føler meg litt usikre på er: - Kathrine - Mari - Mette Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Skjønte ikke oppgaven? Den første var snæxen! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Skjønte ikke oppgaven? Den første var snæxen! /me likte høgresida på den siste Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Skjønte ikke oppgaven? Den første var snæxen! /me likte høgresida på den siste /me 2 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Skjønte ikke oppgaven? Den første var snæxen! /me likte høgresida på den siste /me 2 Ikke jeg. Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Skjønte ikke oppgaven? Vell, oppgaven går ut på å "forklare" hvordan de fremstiller seg på nettet, altså hvordan de viser seg selv fram. På denne siden er det jo relativt greit å si; hun viser at hun er fjortiss, rotete og ikke har spesiell kunnskap med hjemmesider+++. Skjønner? Det er ikke noe klart definert hva jeg skal fram til via problemstillingen, men jeg skal på en måte forklare hvordan de viser fram seg selv. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Kathrine: bertete kanskje? Knallrosa og svart! Ugh! Mari: kanskje litt fjortis? Home.no er jo blitt en slags fjortis-trend.. Nesten samme type som home.no/gina14 vil jeg si, men hun kan litt mer om webdesign? Mette: har eget domene, ikke jalla fjortisberte-hjemmeside, kanskje mer en sånn "når jeg ikke har noe å finne på så skriver jeg på hjemmesiden min"-person. Tihi.. edit: typo Endret 13. februar 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå