Stig-Arne Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Sjekket innom siden demmes for noen uker siden og kom over noen gode tilbud på Tom Claney`s spill. Bestillte da 3 stk, men oppdaget at 2 av spillene hadde de ikke på lager. Avbestilte alle spillene men alikavel fikk jeg dem tilsendt, har fått 2 stk nå. Greitt nokk det er bare 86 kr pr spill det er snakk om. det 3. står ennå som avbestillt på status. Så til den positive erfaringen. Selv om dem sender utelands så går det vanvittig kjapt. Mye raskere enn å få sendt en pakke fra komplett.no, da tenker jeg ikke på komplett.no sin behandlingstid. Kjempebra. Fikk i tillegg gratis frakt... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 De trekker beløpet så fort du har bestillt. Tar bare noen minutter. Så skal du avbestille så må du være kjapp. Ja de er kjent for å være kjappe Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 de skal ikke trekke beløpet, det settes utilgjengelig for meg. Helt til jeg avbestiller det. Er jo helt feil at man ikke skal få lovt til å avbestille selv om man betlate med VISA Lenke til kommentar
svennand Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Sjekket innom siden demmes for noen uker siden og kom over noen gode tilbud på Tom Claney`s spill. Bestillte da 3 stk, men oppdaget at 2 av spillene hadde de ikke på lager. Avbestilte alle spillene men alikavel fikk jeg dem tilsendt, har fått 2 stk nå. Greitt nokk det er bare 86 kr pr spill det er snakk om.det 3. står ennå som avbestillt på status. Så til den positive erfaringen. Selv om dem sender utelands så går det vanvittig kjapt. Mye raskere enn å få sendt en pakke fra komplett.no, da tenker jeg ikke på komplett.no sin behandlingstid. Kjempebra. Fikk i tillegg gratis frakt... gratis frakt er det ikke. play inkluderer fraktprisen i dvd summen. det som er kjipern med det er at etter nye regler så hjelper det ikke å si at porto var inkl hvis pakken overskrider 200kr. har vært mye problemer med dette før så nå har tollen fått opp en regel som sier at om portoen ikke er spesifisert fra selger o.l så skal portoen inkluderes i pakkens verdi... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 hmm.. billige spill da, 86 kr spillet inkludert porto.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå