Gå til innhold

Tempratur på prosessoren!

all right

Anbefalte innlegg

Det er en del som spørr om temraturen på sin prosessor.

Viss du søker litt runt på fumet så finner du sikkert mye om det, så alle slipper og legge ut nye :yes:

Men en AMD prosessor bør ikke være over 60 grader synes jeg.

Endret av all right
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en fyr jeg kjenner snakka om at hans (xp 2800+ barton) prosessor ble så ustabil at den skrudde seg av ved 60-65 grader tror jeg det var, men det kan ha vært nærmere 70 grader.

Min ligger skjeldent over 32 grader (dioden) og den er klokket til 11*200, klokker jeg den til 12*200 derimot ligger den på 50-52 grader (pga. 1,9 core volt. )

Lenke til kommentar
Ser ikke helt poenget med denne tråden.  :ermm:

Ikke jeg heller!

Har du lært deg all right å bruke "replay" knappen?

Og nå som du er i "siget", kan du jo fortelle meg vitsen med å henge ut folk, slik at de ikke får lyst til å bruke forumet. Kan du det? Tror ikke det, og heretter kan du holde slik for deg selv, ok?

Btw: Det er faktisk en god ide å lage en sticky om hvor varme de forskjellige cpuer er, slik at folk kan sammenligne.

Endret av AMDguru1
Lenke til kommentar

Jeg er helt enig med AMDguru1. Synes kanskje den burde få en plass på Viktige emner. Ihvertfall at de oppretter en egen tråd under viktige emner hvor det står om ofte spurte spørsmål som temperatur osv osv...

#Edit:

Min gamle 1800+ lå på 50-65 grader helt til jeg byttet den ut. Aldri hatt noen problemer med den.

Endret av Andeplane
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...