Arsenal_RULES Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Spørsmål 1. Når du kopierer Music-filer inpå Xbox'en, blir filen komprimert eller blir den lagt inn som *waw-fil. Spørsmål 2. Det står jo 5000+ blocks... Hvor mange blocks er det egentlig? Er blocks det samme som Bytes på pc eller? " Håper noen kan svare på de spørsmålene " Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Spørsmål 1. Når du kopierer Music-filer inpå Xbox'en, blir filen komprimert eller blir den lagt inn som *waw-fil. Spørsmål 2. Det står jo 5000+ blocks... Hvor mange blocks er det egentlig? Er blocks det samme som Bytes på pc eller? " Håper noen kan svare på de spørsmålene " 1. Jeg ville tro de blur komprimert siden sangene tar så lite plass. 2. Jeg vet ikke hvor mangen blocks det er på xboxen men det vil stå +50 000 intill du har ca. 400mb igjen av hardisken. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Spørsmål 1. Når du kopierer Music-filer inpå Xbox'en, blir filen komprimert eller blir den lagt inn som *waw-fil. Spørsmål 2. Det står jo 5000+ blocks... Hvor mange blocks er det egentlig? Er blocks det samme som Bytes på pc eller? " Håper noen kan svare på de spørsmålene " 1. Jeg ville tro de blur komprimert siden sangene tar så lite plass. 2. Jeg vet ikke hvor mangen blocks det er på xboxen men det vil stå +50 000 intill du har ca. 400mb igjen av hardisken. Hvis 50 000 blocks er 400 mb. Da får jo du plass til cirka DRITT mange sanger innpå da!!! Er blocks det samme som bytes? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Spørsmål 1. Når du kopierer Music-filer inpå Xbox'en, blir filen komprimert eller blir den lagt inn som *waw-fil. Spørsmål 2. Det står jo 5000+ blocks... Hvor mange blocks er det egentlig? Er blocks det samme som Bytes på pc eller? " Håper noen kan svare på de spørsmålene " Musikken blir komprimert til wma ja... Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Konge!!! Hvor mange blocks er det totalt på Xboxen??? Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 jeg er ikke helt sikkert på om 400mb er 50 000 blocks. For jeg tror det sto noe med 18 000 blocks når jeg hadde 400mb igjen. er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Cirka hvor mange sanger får man plass til på Xboxen... Går det an og få den til å lese Mp3??? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Noen som har vet hvor mange sanger du får plass til på Xbox'en??? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Cirka hvor mange sanger får man plass til på Xboxen...Går det an og få den til å lese Mp3??? Dersom du chipper den og legger inn XBMP kan den lese nesten alle formater. Lenke til kommentar
solz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 xbox hden har forskjellige deler. en del til musikk, en del savegames osv. du kan ikke sammenligne blocks med mb. siden xboxen bruker et annet filsystem enn en vanlig pc. tror jeg leste en plass at det er plass til nesten 100 musikk cder på xboxen. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Xbox media player sier jeg bare! (xbox media center tar vel over nu men) du tror det ikke før du får se det! Det er geniialt! Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Hvordan får du Xbox media player da? Trenger du chip for det å? Oifind, hvor mye koster en slik chip da? Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Hvordan får du Xbox media player da?Trenger du chip for det å? Oifind, hvor mye koster en slik chip da? Ja du trenger en chip for å installere XBMP. Jeg betalte 300 for en Executer 2.3b lite. Den må loddes på da, men det går fint så lenge du er stø på handa. Endret 17. februar 2004 av oifind Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Få deg en chip. Den må riktignok loddes så kan du ikke dette selv er det fint å få hjelp av en kompis. Chippen koster 250-300 +at hadde det vært meg hadde jeg bytta harddisken på den også. Dette er en meget lett jobb siden det er en helt vanlig IDE disk på 8GB som står i. Bytt denne med en 120GB disk til ca 800-900 kr. (er det MP3 du er ute etter så får du da plass til hvertfall 30 000 sanger ) Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Ok, med Xbox Media Player kan du spille med mange forskjellige music formater, sant? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ok, med Xbox Media Player kan du spille med mange forskjellige music formater, sant? Så vidt jeg vet ja. Hverfall MP3, wma og waw +Video i VCD/SVCD, DivX og Xvid Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Var ikke så mye og skryte, det nei, greit nok... Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Xbox Media Player støtter: - SVCD and VCD (Video CD) (SVCD/VCD menu's are not supported yet) - DVD disk directly from Xbox DVD-ROM (native DVD menu's are only partialy working)* - MPEG, MPG formats (incuding S/VCD's *.da and *.bin and DVD's *.vob) - RIFF AVI (AVI 1.0) file format (OpenDML AVI's are not yet supported) - Microsoft ASF/ASX/WMV/WMA formats - QuickTime QT/MOV format - MP2, MP3 and WAV format - RealMedia (RealVideo) RM format - OGG and OGM format - Matroska MKV - VIVO (*.viv) format - Theora Video (VP3/SVQ3) format - PVA format - NuppelVideo format - FLI format - M3U audio and video playlists from DVD-ROM, HDD, XNS, XBMSP or SMB Endret 18. februar 2004 av oifind Lenke til kommentar
lord halo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Spørsmål 2. Det står jo 5000+ blocks... Hvor mange blocks er det egentlig? Er blocks det samme som Bytes på pc eller? " Håper noen kan svare på de spørsmålene " Eg trur det er ca 500000 blocks men er ikkje heilt sikker Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Xbox Media Player støtter: - SVCD and VCD (Video CD) (SVCD/VCD menu's are not supported yet) - DVD disk directly from Xbox DVD-ROM (native DVD menu's are only partialy working)* - MPEG, MPG formats (incuding S/VCD's *.da and *.bin and DVD's *.vob) - RIFF AVI (AVI 1.0) file format (OpenDML AVI's are not yet supported) - Microsoft ASF/ASX/WMV/WMA formats - QuickTime QT/MOV format - MP2, MP3 and WAV format - RealMedia (RealVideo) RM format - OGG and OGM format - Matroska MKV - VIVO (*.viv) format - Theora Video (VP3/SVQ3) format - PVA format - NuppelVideo format - FLI format - M3U audio and video playlists from DVD-ROM, HDD, XNS, XBMSP or SMB Greit, det var en god god del av forskjellige filer... Kult, tror jeg skal skaffe meg Xbox Media Player.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå