Tåkefyrste Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Heisann, jeg har lenge vurdert å gå til anskaffelse av vannkjøling for min kjære pc. Men har alltid sett på det som for dyrt. Men i det siste så har jeg sett rundt en del, og funnet ut at jeg tror jeg skal prøve det. Så da er spørsmålet, er dette et bra ferdig sett? eller er det billigere og bedre å sette sammen et med diverse deler selv? Lenke til kommentar
soink Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Waterchill er som kjent ett meget godt nybegynnersett, ta deg ett søk på forumet og du får fort svar! Lenke til kommentar
Talker Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Er det bedre pumpe og radiator på settet med CPU/GPU/Chipset enn på den med bare cpu? Hvis ikke: Blir det veldig mye dårligere kjøling på cpu? Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 det er sikkert noe av samme type, men det blir ikke mye dårligere kjøling.. vannet blir kanskje 1 grader vamere for hver blokk den passerer.. dette er ikke stort.. men ta en titt på www.microplex.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå