Crack Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Wow, ser det er kommet endel kommentarer nå, konklusjonen må vel bli at jeg må jobbe mer med utførelsen, få det til å se mindre n00b ut *sukk* Hva skulle jeg gjort uten dere? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Wow, ser det er kommet endel kommentarer nå, konklusjonen må vel bli at jeg må jobbe mer med utførelsen, få det til å se mindre n00b ut *sukk* Hva skulle jeg gjort uten dere? uten oss skulle du.... tjaa, det du føler mest for egentlig? Du er ikkje så vanvittig aktiv her på WDS forresten, det må du gjøre noke med Du er tross alt en av dei flinkaste her inne Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Hehe, mente liksom at det er så flott å være medlem her i forumet, hadde ikke vært der jeg er nå uten dere til å gi ris og ros Ikke at jeg er noe spesielt nå, men jeg hadde vært dårligere hvertfall! Vet, har ikke vært så aktiv i det siste, ganske kjipt egentlig...selvom jeg har god grunn da, hun heter Kristine Men kommer offcourse ikke til å svikte dere! Det varmer arve87, det gjør det virkelig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ikke at jeg er noe spesielt nå selvom jeg har god grunn da, hun heter Kristine Jo, du er noke Du er heldig du, håper /me kan få seg en slik grunn snart Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 x10. Hun kommer arve, bare ta det kuli, dukker opp etterhvert Meeen, end of OT ellerhva? fortsette i webcafeen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå