flodhest Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Tjenare! Har drevet å puslet litt med et interface nå, og vil gjerne høre hva dere synes. Har litt blandede følelser for denne, det skal jeg innrømme, vet ikke om den passer seg som portfolio side, er nemlig det jeg skulle hatt den til. Lagde den med formål for å være original, altså den skal skille seg litt ut. Har planer om å bruke en iframe, eller en div med overflow der det er mye tekst. hva synes dere? Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Formen er smooooooooth! men måten den er utført på er n00b! Litt mer tid på detaljene så fikser du det uten no prob;) jævelig bra begynnelse! EDIT: Det derre med n00b var ikke noe jeg mente, det bare passet sammen med "smoooth" Endret 13. februar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Fy f*n det var pen du.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Takker for det tj! Er ikke helt fornøyd selv med utførelsen, men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det videre, har må en måte satt meg fast. Hm...får kikke litt på det EDIT: thx marvil! Endret 13. februar 2004 av flodhest Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Stilig! Meget god begynnelse ja Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg synes selve ideèn ser bra ut.. likte ikke måten du har gjort det på, ser veldig photoshop-newbish ut.. -Likte ikke fonten. (På Header og Overskrifter.) -Ser ut som du har stryket ut Copyright. -Jeg TROR jeg har sett noe annet du har laget som er MYE bedre en det der. Men prøv på nytt med den samme formen der bare litt bedre gfx så tror jeg det kan se veldig bra ut. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Må si meg enig med tjcombo og Prowl. Men det er en flott begynnelse Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 prowl: Fonten er noe jeg likte veldig godt, men hvis det er fler som ikke liker den tar man den bort. copyright kan jeg finne en annen løsning på. vet ikke hva du ha sett jeg, kanskje hjemmesiden min. Hm, da gjelder det bare for meg å finne en måte å få vekk newb-looken Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Glimrende utgangspunkt men; likte ikke måten du har gjort det på, ser veldig photoshop-newbish ut.. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 vet du hva? den var bare skam bra!!! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Helt enig.. jeg er ikke noe fan av interfaces, men denne likte jeg. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 en ting jeg lurer på ... hvorfor har mange all den rare skriften som jeg ikke skjønner en ##### av?? hvilket språk er dette?? Latin http://www.lipsum.com Hørt om knappen? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Helt enig.. jeg er ikke noe fan av interfaces, men denne likte jeg. Alle sider har da en viss interface Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 hvilket språk er dette?? Contrary to popular belief, Lorem Ipsum is not simply random text. It has roots in a piece of classical Latin literature from 45 BC, making it over 2000 years old. Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 ok. hørt om den ja, bruker den ikke neida, skal ikke gjøre det heretter.. EDIT: sånn Flott at du vil bruke den som oss andre normale mennesker, for du ser egentlig bare ut som en postcount-avhengig liten ****** Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Svært najs! Noe av grafikken er litt n00b utført, men tanken er super!! Liker ikke fontvalget, verken størrelser eller fontvalg. Spesielt under "hodet", ved haken er det ikke spess pent. Litt ufin gradient også. Du MÅ mekke bedre bakgrunn på copyrighten! Vakkert, Hippo! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Helt enig.. jeg er ikke noe fan av interfaces, men denne likte jeg. Alle sider har da en viss interface Ja, men du kan skille et Interface som du finner i ps-tutorials med en vanlig side som min eller din da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå