Boralis Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Skjermen kan kjøpes her.http://lcd-aktion.de/ lakkers plexi, fett. Litt harman kardon look da:) Hva koster dette lev i norge. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) 100 Euro skulle vel bli noe som 800kr, men man må kjøpe 10 om gangen om ikke tysken min har sviktet helt. EDIT: Prisen over var hvis man bestilte 10 stk. Man kan bestille en til 115 euro. Endret 10. mai 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jepp,men tenkte på hva den kostet med frakt toll og alt, altså hva jeg må ut med totalt for 1 stk. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 920 for displayet. 24% moms om du bestiller før 1000kr grensa går i kraft (om den noen gang gjør det og når) Pluss frakt på sikkert en rundt 200. Kanskje litt mer. I værste fall 1140 pluss frakt. I beste fall 920 pluss frakt. Så spørs det jo om man får de til å skrive gave, eller en annen pris, men det er jo litt risky. Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Hehe, samma for meg om du bruker den løsninga som jeg brukte. Nå husker jeg ikke hvor mye spenn detta blei totalt men skjermen kom på med frakt rundt 1100. Pluss/minus. Blir du nagla i tollen så blir det enda mer. Men det er mye morro du kan bruke denna skjermen til. Btw BAMSE, du skulle ikke mekka stanga i plexi med litt lys a? bør være en smal sak. Inni plastikken er det jo bare en ledning. Endret 10. mai 2004 av S_A_Phoenix Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 S_A_Phoenix:kan du bruke denne skjermen som en vanlig pc-skjerm også? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Fikk jo ikke lyst til å bestille denne nei. Skal ha meg et LCD display uansett og fra Hammar blir det rundt 700kr så hvorfor ikke plusse på 400 sånn sirka og få et som er viser dobbelt antall linjer og som ser endel bedre ut. Er stødig nok på loddebolten til å lodde på noen ledninger så. S_A_Phoenix, var det spesielt mye jobb med loddingen, god bruksanvisning med i pakken? Noe utenom loddebolt og tinn du måtte ha? Bare spør fordi det verste jeg vet er å måtte springe byen rundt etter smådall.. EDIT: Leste ikke førstesiden godt nok, så ikke at du fikk det ferdig loddet. Kjøpte du brukt eller? Endret 10. mai 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Du slepper å lodde noe som helst, det er med i prisen. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Nei ehh,skulle sjekket litt selv først Vet du om noen plass her i landet de selger vga skjermer på ca:6-7" man kan bruke som en "pc-skjerm"? Tenker på å sette inn en skjerm i 3x5,25 brønn på serveren Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Dette blir utrolig stilig S_A_Phoenix ! Stå på ! Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Nei ehh,skulle sjekket litt selv først Vet du om noen plass her i landet de selger vga skjermer på ca:6-7" man kan bruke som en "pc-skjerm"? Tenker på å sette inn en skjerm i 3x5,25 brønn på serveren Har sett det, husker ikke hvor. Men trokke noen norske sjapper selgere det. Du må nok kikke på ebay etter skjermer eller finne den sjappa som har det. Mener det var en tysk websjappe. Synes nå grafiske displayer er mer morsomt. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Nei ehh,skulle sjekket litt selv først Vet du om noen plass her i landet de selger vga skjermer på ca:6-7" man kan bruke som en "pc-skjerm"? Tenker på å sette inn en skjerm i 3x5,25 brønn på serveren Har sett det, husker ikke hvor. Men trokke noen norske sjapper selgere det. Du må nok kikke på ebay etter skjermer eller finne den sjappa som har det. Mener det var en tysk websjappe. Synes nå grafiske displayer er mer morsomt. Ok.Takker.Prosjektet ditt ser knallbra ut.Mulig jeg går for et slikt et. Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 (endret) (insider @ 10/05/2004 : 23:27) Dette blir utrolig stilig S_A_Phoenix ! Stå på ! Jeg mener at S_A_Phoenix sin mod er ferdig... Endret 14. juni 2004 av mistabeen Lenke til kommentar
Dante2no Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Nei ehh,skulle sjekket litt selv først Vet du om noen plass her i landet de selger vga skjermer på ca:6-7" man kan bruke som en "pc-skjerm"? Tenker på å sette inn en skjerm i 3x5,25 brønn på serveren Du kan jo prøve enhver butikk som har spesialisert seg på bilstereo, dvd begynner å bli stort i rånemiljøene... Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Det ble veldig pent, S_A_Phoenix. Fikk meget lyst på en selv, faktisk. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 14. juni 2004 Del Skrevet 14. juni 2004 Eks på fet lcd front video Det er vel en LCD tv? Litt off topic, men jeg presterte akkurat å søle superlim på alle fingrene på venstre hånd. Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 15. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2004 Nei detta er ikke en LCD tv, LCD tveane har vga skjerm. Min skjerm er ikke vga. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 (endret) nice work man Endret 15. juni 2004 av destroyy Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 15. juni 2004 Del Skrevet 15. juni 2004 Eks på fet lcd front video Det er vel en LCD tv? Litt off topic, men jeg presterte akkurat å søle superlim på alle fingrene på venstre hånd. Var linken jeg tenkte på, men uanz, bra jobba Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå