Stigma Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvordan kontrollerer du hva som vises på skjermen dynamisk slik? Er det software som kjøres på maskinen som mater LCD-displayet med denne informasjonen eller? ... -Stigma Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Hvordan kontrollerer du hva som vises på skjermen dynamisk slik? Er det software som kjøres på maskinen som mater LCD-displayet med denne informasjonen eller? ... -Stigma Kjører et prog som heter LCD studio, det beste progget til å styre displayer med; såfremt displayet er støttet i progget. studio henter info fra andre små programmer, "internett", winamp, maskin selv. Når det gjelder winamp facts så blir spectrum analyzern henta fra winampen med en plugin. Plugins som skaffer info om mailen osv downer man og legger til selv. Sånn ser det ut Endret 16. februar 2004 av S_A_Phoenix Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Takk S_A_Phoenix, veldig informativt. Absolutt noe å vurdere til en framtidig casemod =) -Stigma Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Et must spør du meg Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 hvorfor er dette ett must? er du så tafatt at du ikke kan åpne et eller annet mainboardmonitor prog? Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Er dust eller? Er alle som har vindu i kassa en tulling som ikke klarer å ta av sidedøra for å kikke inn? LCD tar seg bra ut i kabinettet, derfor et must synes jeg. Om du ikke liker det, vel se hvor mye jeg bryr meg. Lenke til kommentar
implex Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Skulle han frekke typen svara, eller tørte han ikke i redsel for at admin gutta skulle banne kontoen hans ? Når du fyrer opp til diskusjon, må du ikke bare stikke av ... Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Er dust eller?Er alle som har vindu i kassa en tulling som ikke klarer å ta av sidedøra for å kikke inn? LCD tar seg bra ut i kabinettet, derfor et must synes jeg. Om du ikke liker det, vel se hvor mye jeg bryr meg. Synes dette er skikkelig bra. Driver med noe lignende selv,men har problemer med å finne rette skjermen. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 OMG nice! Kan du si meg hva slags typ display det er (model, modellnummer etc) Og hva slags kontrollerkort det er? Har nemlig et lignende display liggende og slenge men finner ikke noe info om det \\Sp33D Lenke til kommentar
Mima Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Nice gjorde nøyaktig det samme med mitt litt mindre display. Bortsett fra at jeg istedet for alu ramme brukte en plexi ramme som jeg lakka svart på baksiden. Kan være at jeg er sløv og ikke ser hvor du har skrevet det , men hvor kjøpte du det ? (likte sånn stort ett) Endret 3. mai 2004 av Mima Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 (endret) Misunne deg. Har du en direkte link til der du fant skjærmen? Finner den ikke på den siden du reffererer til på forrige side. Endret 3. mai 2004 av Rune_ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Synest det så meget bra ut jeg. Stå på Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Nice Men kan du forklare hvordan man kobler alt sammen? Lenke til kommentar
Phara0h Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 hvorfor er dette ett must?er du så tafatt at du ikke kan åpne et eller annet mainboardmonitor prog? jaja , dette var ett eldgammelt innlegg , men jeg må bare svare forde jeg . Hvis man skal monitorere temps i maskina(og annen stats) mens man feks spiller ett spill på fullscreen ... da gidder vaffal ikke jeg å lukke ned spillet ... for å så åpne ett mbmonitorprogram .... Denne modden er jo faktisk litt mer matnyttig enn å stappe inn alt mulig annet dritt i kabinettet for at det skal være "kult".(Ikke at det er noe galt i det heller ) Lenke til kommentar
S_A_Phoenix Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Skjermen kan kjøpes her. http://lcd-aktion.de/ lakkers plexi, fett. Litt harman kardon look da:) Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Stilig LCD display og meget pent utført, men likte ikke at du postet akkurat _den_ linken. Akkurat slik jeg skulle feste mitt display i mitt neste prosjekt. Hrm, nå må jeg finne på noe annet, ellers så får jeg beskjed om at jeg kopierer noen Endret 10. mai 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå