Jakartabebopp Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) hvordan er dette toweret? syntes nemlig det så grisekult ut og akkurat så harry at det forsatt er kult .. men hvordan er selve toweret? hvordan er det å bygge i det, støynivå og sånt? hørt mye skryt om psu'ene fra Forton/source, tror jeg kjøper denne 350w'en fra microplex .. mvh, Rein edit: reparerte linker, tror jeg Endret 14. februar 2004 av rasgar Lenke til kommentar
mikk Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Så stilig ut da. men linken til psu er vell feil? Edit: ordnet nå så jeg. Endret 16. februar 2004 av mikk Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 feeeett tower da! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Morsomt og ha et slikt kabinett om du liker bf1942 da men om det er et "vanlig" atx PSU du mener så passer det ja Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 hehe.. sinnsykt harry. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) hehehe.. spiller en del battlefield 1942.. men jeg syntes det var fint og harry, dessuten er jeg opphengt i natur og paintball + det at det var harry og litt annerledes (sånn "vanlig" flashy kabinetter med masse dimpeditter og neonlys/katodelys har jeg gått litt lei) noen som vet hvordan det er som kabinett, sånn bygge/monteringsmessig? Edit: jeg mente PSU til vanlig ATX tower, ja Endret 14. februar 2004 av rasgar Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hrrm... får bare frem titan slot kjøler for system jeg da.. ikke mye kabinett på den linken... Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 sånn, da skulle linkene fungere skikklig .. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Kvaliteten på de kabinettene er ikke av de beste. Du får hva du betaler for, men konstruksjonen er kansje litt vinglite og kabinettene kan synes og være litt lite påkostet(noe de også er ). Ville kansje kikket litt mer på noe slikt til bare 100-lappen mer, men det er jo noe helt annet igjen. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 ja, men det er ikke camo-farget jeg har allerede ei maskin som ser stilig ut .. jeg vil nå ha en maskin som er barsk og tøff og sånt Lenke til kommentar
PaloX Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Hadde faktisk planer om å kjøpe det kabinettet selv! Det virker kult å ha et kabinett utenom det vanlige Eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå