Gå til innhold

Cpu-load på maks

Anbefalte innlegg

Når jeg bruker enkelte programmer som feks SoundForge, går cpuload opp på maks, og holder seg på 100 % inntil jeg stopper programmet (eller avspillingen av filen), og et spill som GTA, det første altså, hakker noe helt forferdelig. Noen som har en idé om hva som kan være feil? Jeg har en P4 2,4 og kjører XP Pro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, GTA3 kan være ekstremt sær. Jeg har en AMD Athlon XP 2400, 1 Gb RAM og hadde Radeon 7500 da jeg prøvde spillet, noe som absolutt burde være tilstrekkelig. Spillet var totalt uspillbart. :dontgetit: Når det gjelder CPU-load kan det i enkelte tilfeller hjelpe å installere nyere drivere for chipsett, lydkort osv.

Lenke til kommentar

Nå var det jo GTA, selve Grand Theft Auto, det første spillet i serien, jeg snakket om.. men jeg tror jeg må mistenke lydkortet, et audigykort, for alt funket fint før det kom inn i bildet.. så snart jeg får tid. Eventuelt en fersk xp-installasjon, men det frister liksom ikke for tiden..

Lenke til kommentar

Har du sjekket mens disse programmene er på om det er et spesielt bakgrunnsprogram som kjører? Trykk ctrl-alt-delete og se på applications om det er noe. I så fall stans det..Jeg har samme problemet..At det går sakte på enkelte programmer, men det er ikke alltid det skjer til meg...Det programmet som av og til starter hos meg er CTHelper

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...