Havstein Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Når jeg bruker enkelte programmer som feks SoundForge, går cpuload opp på maks, og holder seg på 100 % inntil jeg stopper programmet (eller avspillingen av filen), og et spill som GTA, det første altså, hakker noe helt forferdelig. Noen som har en idé om hva som kan være feil? Jeg har en P4 2,4 og kjører XP Pro. Lenke til kommentar
FungusMental Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Vel, GTA3 kan være ekstremt sær. Jeg har en AMD Athlon XP 2400, 1 Gb RAM og hadde Radeon 7500 da jeg prøvde spillet, noe som absolutt burde være tilstrekkelig. Spillet var totalt uspillbart. Når det gjelder CPU-load kan det i enkelte tilfeller hjelpe å installere nyere drivere for chipsett, lydkort osv. Lenke til kommentar
Havstein Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 Nå var det jo GTA, selve Grand Theft Auto, det første spillet i serien, jeg snakket om.. men jeg tror jeg må mistenke lydkortet, et audigykort, for alt funket fint før det kom inn i bildet.. så snart jeg får tid. Eventuelt en fersk xp-installasjon, men det frister liksom ikke for tiden.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Litt merkelig at det skal ha noe med lydkortet ditt å gjøre da ; Lenke til kommentar
Rabagastn Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Har du sjekket mens disse programmene er på om det er et spesielt bakgrunnsprogram som kjører? Trykk ctrl-alt-delete og se på applications om det er noe. I så fall stans det..Jeg har samme problemet..At det går sakte på enkelte programmer, men det er ikke alltid det skjer til meg...Det programmet som av og til starter hos meg er CTHelper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå