Peder82 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 jeg hadde samme problemet med et msi hovedkort og et abit skjermkort, fungerte fint med andre skjermkort.... orka ikke lese gjennom tråden før jeg posta... Lenke til kommentar
ZaKo Skrevet 10. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2004 Nå har jeg kjøpt meg ny PSU også.. neimen om det hjalp heller! har hørt at en dårlig q-tech gjør maskine utabil! Men den er det samme, nye PSUn er meget bra..men hjelper ikke noe på hakkingen og det..! ****** kan det være da? RAM da eller? plzzzz svar meg. Lenke til kommentar
gunlovin Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hvis alle ting er prøvd... Har du sjekket temperaturen på maskinen din? Jeg har hatt en del problemer med for høy temperatur, og opplever akkurat det du beskriver. Skal ikke ha mye å si på oppstart dersom maskinen er kald, men det kan jo skje dersom du restarter en varm maskin. Særlig under DC, Battlefield etc var det et problem at prosessoren ble varm. Da begynte spillene å hakke. vel, bare en tanke... Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Har du kjørt alle oppdateringene fra Windows Update? Der ligger det nemmelig en samlepakke med oppdateringer, og den inneholder den berømte 811493 updaten som gjør at enkelte WinXP maskiner som er basert på AMD CPU kan virke som de kjører i sirup. Jeg hadde dette problemet for noen månder siden, reinstallerte, unnlot å installere den samlepakken...problemet løst Håper det hjelper litt -Neo Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 har du norton antivirus?, det kan forårsake at programmer starter sent..... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 ta & les min post en gang til... det er mye jobb, men du finner ihvertfall feilen din! (basic feils0king) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå