Yazfat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Er det noen måte å ha denne slått på som default? Må hele tiden inn på View og huke på status bar, dette irriterer meg litt. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 prøv: lock the taskbar Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Er det noen måte å ha denne slått på som default? Må hele tiden inn på View og huke på status bar, dette irriterer meg litt. aktiver statusbaren og gjør dette mens vinduet er åpent: kontrollpanelet -> mappealternativer -> vis Trykk på bruke disse instillinge for hver mappe (eller noe i den duren) Tror det skal fungere... Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Er det noen måte å ha denne slått på som default? Må hele tiden inn på View og huke på status bar, dette irriterer meg litt. aktiver statusbaren og gjør dette mens vinduet er åpent: kontrollpanelet -> mappealternativer -> vis Trykk på bruke disse instillinge for hver mappe (eller noe i den duren) Tror det skal fungere... Skal prøve så fort jeg kommer på egen maskin. Takk for tipsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå