pantrax Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 For en stund siden kjøpte jeg en ekstern dvd spiller. Lite tenkte jeg over at også den trengte ekstern strømmkilde, som gjorde hele poenget med ekstern dvd spiller litt bortkastet. Den er jo grei nok i den forstand at du kan koble den opp mot kontakt der det finnes, men jeg så for meg å spille dvd og alt slikt på flyet ogl. Det som trengs er ett batteri som leverer 5 volt på 3 amp og samtidig har en dc utgang tilkobling for å koble til spilleren. Det må da garantert finnes slike løsninger, det er bare det at jeg ikke har hatt noe tidligere med slikt å gjøre så jeg er rimelig blank. Noen som har noen ideer rundt dette? Lenke til kommentar
pantrax Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 For de som har lignende krav eller spørsmål som det jeg hadde så er tipset her at man skal søke etter "dc power bank". Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Flyttes til rett kategori. Fikk du forresten løst problemet? Du gav uttrykk for noe ala det tror jeg...? Lenke til kommentar
pantrax Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 Joda. Fikk fikset alt, kanskje jeg var litt vag i min egen followup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå