XmasB Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Er det noen der ute som har litt peiling i Flash? Jeg skal lage en drop down liste selv, men jeg har enda ikke funnet noen gode sider om dette. Hvordan gjør jeg det? Grunnen til at jeg må lage den selv er at jeg skal ha med en del funksjonalitet som ikke er standard, mulighet for flere valg blant annet. Og fargekoder. ovs... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Har du vært her og sett? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg garanterer deg at du finner den hjelpen du trenger på flashkit.com... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Vel, faktisk så har jeg det. Men ga kanskje litt fort opp. Har også sjekket actionscript.org. Fant lite som hjalp meg godt nok. Bare en masse lister for spesifikke ting som skulle gjøres. Den jeg skal ha må være en mal, av samme type som den som følger med MX. Jeg skal bruke den mange steder, til mange fosrkjellige lister. Men skal lete mer. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå