RostamX Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Jeg skal ha en ny mus men klarer ikke helt å bestemme meg Jeg står ovenfor to valg.... Mus Nr 1. Logitech MX500 Mus Nr 2. Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0 Hvem av DISSE to bør jeg gå for? Begrunn gjerne svaret På forhånd takk Endret 13. februar 2004 av Hooligan Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Trancegeek: hvorfor ville du gått for MX500? Jeg ville gått for MS intelli 4.0, fordi jeg har kun positiv erfaring fra Intelli explorer v 3.0. Har kun prøvd MX500 littegrann, og kan ikke si at jeg likte den så godt som jeg liker MS 3.0- og 4.0. Dette fordi jeg synes rett og slett MS-musene ligger bedre i hånda, og er deiligere å holde på med over lengre tidsperioder. Men, det går veldig mye på smak og behag. Hvis du kjenner noen som har en av disse musene, så er det jo bare å spørre om få teste de litt.. (gjerne teste begge 2...) MS 4.0 Btw: tror forresten at det ligger endel poster om dette på forumet allerede.. prøvd søkefunskjonen? Endret 13. februar 2004 av ParaNode Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ikke noen av de........ Wireless only... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Men som med alt av trådløst misliker jeg å skifte batteri som jeg gjør.. dette må forandres! MX-700? Greit måte og slippe batteri skifte. Tung og stor mus. Prøv før du kjøper. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg var på Elkjøp idag og leverte tilbake en MX500 som jeg har prøvd i fire uker, og har lagt inn en bestilling hos Komplett på en IE 4.0. Jeg syntes MX500 var litt for stor, og jeg kunne merke etter en hel dag på jobb at jeg ble sliten i lillefingern. Det skal nevnes at jeg ikke legger hele handa oppå musa, men støtter håndbaken ned på bordet og skyver musa rundt med fingrene. På MX500 får ikke lillefingern noe særlig hjelp av ringfingern til å stå imot "kreftene" fra tommeln på andre sida, men det kan jo være det blir bedre når man har trent opp musklene litt. Og så skal det nevnes at jeg ikke har prøvd IE 4.0, utfra det jeg har lest om den våger jeg meg på å tro at den ikke er dårligere enn MX500. Bare trist jeg må vente på den et par uker da... Var dette godt nok begrunnet for deg? Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ikke noen av de........Wireless only... jeg klarte det jeg mente å ikke gjøre. jeg skrev selvfølgelig feil, vet ikke helt hvordan jeg klarte det men... ville ikke gått for logitech. kjøpte selv en for en stund siden, umulig å bruke til å spille spill med!!!!! Bruker wireless nå, creative.. fungerer bra Men som med alt av trådløst misliker jeg å skifte batteri som jeg gjør.. dette må forandres! Har noen forslag til batterier som varer lenge? Kjøpte lader m/4 batterier på Europris til kr.95.-, funker bra enda!! Ellers får du vel samme greian som merkevare for ca.200.-. Sparer fort inn sånt, spesielt på Creative mus og tast. som jeg har. Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ikke noen av de........Wireless only... jeg klarte det jeg mente å ikke gjøre. jeg skrev selvfølgelig feil, vet ikke helt hvordan jeg klarte det men... ville ikke gått for logitech. kjøpte selv en for en stund siden, umulig å bruke til å spille spill med!!!!! Bruker wireless nå, creative.. fungerer bra Men som med alt av trådløst misliker jeg å skifte batteri som jeg gjør.. dette må forandres! Har noen forslag til batterier som varer lenge? Kjøpte lader m/4 batterier på Europris til kr.95.-, funker bra enda!! Ellers får du vel samme greian som merkevare for ca.200.-. Sparer fort inn sånt, spesielt på Creative mus og tast. som jeg har. har creative tast. og mus jeg og. Tror nok jeg skal gjøre det jeg og ja. var inn på siden... fant ikke noe slik produkt. du har ikke linke eller navn på selve laderen? Står bare BATECH-oppladbar på den. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Har MS Intelli 4.0 og den "eier". Spiller alle mulige spill, spesielt cs, og syntes denne musa er veldig bra. Kjenner en som er veldig god i cs som bruker Mx500, så det er egentlig opp til deg. Om du er vandt til en stor og tung musm kjøp Mx500, og hvis du vil ha en lett(ikke liten)mus gå for IE4.0 Lenke til kommentar
thoering Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Har MX700 og er godt fornøyd med den. Den er identisk med MX500 bortsett fra at min er trådløs. Må innrømme den er litt stor og tung, så teknikken man bruker har nok endel å si for hvorvidt man liker den. Jeg omfavner den med hele hånda, da ligger den godt og kjennes ikke tung i det hele tatt. Nøyaktig i raske spill! Har forøvrig null erfaring med Intellimusa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 IE 4.0 er lett, meget god å holde i og veldig presis. Den er heller ikke kresen på underlag, takler det meste. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 har akkurat kjøpt meg Mx700. etter ca 1 ukes bruk har jeg disse erfaringene: Pros: Behagelig mus, smarte knapper, veldig presis,batteri lader cons: litt tung (men det er en vane sak) konklusjon: anbefales V Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg har hatt minst 10 forskjelige muser løpet av årene siden jeg fikk min første pc, og det har gått på logitech all the way, og jeg vil si at du bør hvertfall gå for Logitech mx 500, greit nok den er litt snodig å bruke i starten, men du venne deg til det. Og så bør du skaffe deg Func Mus matte. Logitech Mx 500 + Func Muse Matte = Sant Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Av logitech dual optical, logitech MX500 og Internet Explorer 4.0 så er det helt klart sistnevnte jeg liker best. Jeg var lenge svært fornøyd med dual optical, men det er ikke tvil om at IE4.0 er en ergonomisk bedre mus. Jeg har ikke sjekket sensitiviteten og responsen, men regner med at det ikke er noe i veien med dette. Dual optical har jo som navnet tilsier, to optiske sensorer, men jeg merker ikke forskjell på den og IE4.0. Som det også er sagt over så veier IE4.0 omtrent ingenting! Den ligger svært godt i hånda, og når du er blitt vandt med de to tommelknappene så vil du aldri skifte. Sidescroll er noe jeg ikke enda har skjønt hva jeg skal bruke til, men jeg kan tenke meg at det kan være en kjekk funksjon i enkelte spill der du må velge ting fra menyer etc... Skjermen jeg bruker er såpass stor at jeg slipper sidescroll i de fleste nettsider jeg åpner. Gå for IE4.0 og fUnc1030. DrErling Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hvem av DISSE to bør jeg gå for?Begrunn gjerne svaret Du har da vitterlig ikke nevnt noen personer i innlegget ditt. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Selv bruker jeg en trådløs logitech mus (cordless mouseman optical). Ligger veldig fint i hånden, men trenger snart og bli byttet ut (2år gammel) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hvem av DISSE to bør jeg gå for?Begrunn gjerne svaret Du har da vitterlig ikke nevnt noen personer i innlegget ditt. Det er bare å glemme det. Vår generasjon tar spørreordene og syntaks med i grava. DrE Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg anbefaler på det sterkeste en MX700. Oppladbar stasjon. Folk klager på at den er litt tung. Det er bare en vanesak mener jeg, den ligger fint på musematten. Men hvis du absolutt skal ha en av de to blir det MX500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå