hallgeirl Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hei. Jeg har planer om nytt kabinett, og vil helst ha et med brukbart god plass, med en del vifteplasser for kjøling (HELST 1 eller fler 120mm plasser, men ikke nødvendig) og jeg lurte på om noen hadde noen tips. Jeg har tenkt på et Chieftech bigtower, pga god plass og mange vifteplasser. Er det noen som har et bedre forslag? Jeg har strømforskyning ifra før (chieftech 360w, tror jeg det er) som fungerer helt greit, så medfølgende strømforskyning er ikke nødvendig. Takk for alle tips Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Chief Matrix, fonke fint for meg då.. Ser okei ud også... Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Takk for tipset. Hvor mange vifter og slik er det plass til i det kabinettet? Lenke til kommentar
Brakballe Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 6 stk.. 80mm + en 92mm Den originale PSU'en støyer... kjøp en annen i stedet.. f.eks. Antec.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 AOpwn hq08, har ingen 120mm plass da, men noe.n minutter under dremelen er det ingen sak, det koster bare 274 @ mpx.no også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå