kerog Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg tok kontakt med multicom for å bestille to HDD, det var greit og vi ble enige om et bra tilbud. Med kabel og porto ble vi enige om 850,-. Når Multicom da sender meg feil kabel, burde da de betale omkostningene med retur? Lenke til kommentar
Multicom Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hei kerog! Vennligst ta kontakt med oss direkte, så ordner vi dette. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 hehe dn var rask :-) Lenke til kommentar
kerog Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Multicom ordner. Etter direkte kontakt ble saken løst og alt er topp. Kjempeservice. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Sånt har jeg sansen for. Multicom rydder opp prompte.......men jeg kan vel si at før man poster en slik melding til oss andre på forumet her, faller det seg vel mer naturlig at man kontakter Multicom først. Lenke til kommentar
kerog Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Var i dialog med multicom, ville bare høre andre synspunkter på det med feil-leveringen og porto/kostnad. De har vært greie å handle med. Lenke til kommentar
myexplorer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Har opplevd bare postivt med multicom, kan anbefales på det sterkeste. Men jeg skulle gjerne sett dem få nye design på websidene sine,. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Er det som er problemet, mange går på forumet FØR de har tatt kontakt med butikken,. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg har kjøpt varer fra multicom mange ganger (se f.eks i sig) og er svært fornøyd med deres service og priser. Imotsetning til myexplorer så har jeg veldig sansen for designet på multicom sine websider, ikke mye rart stæsj som du "ikke" trenger, men kun ryddig, grei og enkel design. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg vil bare legge på litt skryt til multicom. Hadde litt problemer med nettverkskortet på en bærbar jeg har kjøpt derifra (realtek wireless kort, ganske udugelig så alle vet det), men multicom ordner biffen. Får nå halv pris på intels 802.11g mot å sende tilbake realtek kortet. Takk for rask og god behandling! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Snart blir det vel diskusjoner mellom webshops her på forumet om hvem som har de billigste prisene. Er komplett.no registrert her også? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Komplett, Multicom, PSData, Microplex, Hardwarebutikken og Østby Data er ihvertfall registrert her..........:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå