Skjold Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Inspirert av Project OX har jeg bestemt meg for å sette i gang en liknende sak på egen hånd. Jeg har valgt å kalle det "Project Pandora" (som i "Pandoras Eske"). :razz: Jeg kan å modde, har penger, tilgang til alt utstyret og tålmodighet nok. Da er spørsmålet; lar dette seg gjennomføre eller er det for innvikla (linken)? Dette er bare første, utkast, kommer bedre senere. http://www.wiruz.tk Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 hvordan skal du få av "lokket" på kabinettet når den ene sideplata og toppplata henger sammen ? 1mm aluminium er vel litt tynt ? men ellers er ideen bra :smile: lag bildet i jpg, 4,57MB blir kanskje i meste laget for de med modem / isdn...... [ Denne Melding var redigert av: woohoo på 2002-03-17 15:05 ] Lenke til kommentar
magle Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 cdrom/brenner? skal du ikke ha det? Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-17 15:13, magle skrev:cdrom/brenner? skal du ikke ha det? hvis du leser helt til høyre så står det: DVD og CD-RW sitter i eget kabinett :smile: Lenke til kommentar
daho Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 på det ene bilde er hele kabinettet, men da er plexien på høyre side, men på de andre bildene er plexien på venstre, ???? men skal du ha den på høyre eller venstre, og vis du skal ha den på venstre skal du ha hovedkort plate eller skal du se rett på hovedkort igjennom plexien. Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-17 15:28, daho skrev:på det ene bilde er hele kabinettet, men da er plexien på høyre side, men på de andre bildene er plexien på venstre, ???? plexien er på venstre side hele tiden, på bildet med hele kabinettet, så har han stått FORAN kabinettet når han har tenkt venste / høyre (dårlig formulert :smile: ) Lenke til kommentar
daho Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 kjønner hva du mener, men vis han hadde lagt kabinettet med plexien slik det er på bildet er plexien på høyre, han burde ha tegnet det ordentlig. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Vær så snill å legg ut som .jpg i stedet for .bmp sånn at jeg (en stakkar med ISDN) også kan få se Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 00:33, Papirpose skrev:Vær så snill å legg ut som .jpg i stedet for .bmp sånn at jeg (en stakkar med ISDN) også kan få se hehe, det er jo bare 4.6 megs :smile: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: Tok faktisk og lagra bildet som .gif og fikk størrelsen ned til 45KB :smile: Så legg den ut som .gif da Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 JA. 56k modem er litt snaut når du skal se 4,5 meg bilder lissom.... Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 men i alle dager. noe skulla vært galt her.. vips.. par sek, så var bmp bildet nedlasta med 64k isdn:P menmen..har hatt syke tider med isdn her hjemme.. lasta ned på sinnsyke hastigheter:) Lenke til kommentar
andgob Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 unskyld for at jeg forstyrrer diskusjonen. jeg har en plan på mitt kabinett jeg også. ta en titt på http://home.online.no/~andgob/case.html hva syntes dere om ideen?? Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Digger den ideen om å gjemme diskettstasjonen på baksiden av kabinetet(antar at det er disketstasjon du har tegnet der) gjemmer bort den stygge ikke-brukte tingen men den er der i tillfelle behovet skulle dukke opp... Lenke til kommentar
andgob Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 jeg skal ha cd-rommen, brenneren, viftestyringa og diskettstasjonen gjemt vekk bak en dør Lenke til kommentar
daho Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 fett men ikke så fett som mitt proskjekt: the black box, den blir fet den, men man må jo ha det man kaller penger, Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Hehe.. såg digg ut me kabinett av tre:P Lure på og lage meg et og kle det med filt etter på Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Noen som har prøvd å lage case i aluminium?? Trenger erfaringer til mitt prosjekt.... Skal bygge rack kabinett......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå