Gå til innhold

Bygge tower fra scratch! Lar dette seg gjennomføre??

Anbefalte innlegg

Inspirert av Project OX har jeg bestemt meg for å sette i gang en liknende sak på egen hånd. Jeg har valgt å kalle det "Project Pandora" (som i "Pandoras Eske"). :razz:

Jeg kan å modde, har penger, tilgang til alt utstyret og tålmodighet nok. Da er spørsmålet; lar dette seg gjennomføre eller er det for innvikla (linken)? Dette er bare første, utkast, kommer bedre senere.

http://www.wiruz.tk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan skal du få av "lokket" på kabinettet når den ene sideplata og toppplata henger sammen ?

1mm aluminium er vel litt tynt ?

men ellers er ideen bra :smile:

lag bildet i jpg, 4,57MB blir kanskje i meste laget for de med modem / isdn......

[ Denne Melding var redigert av: woohoo på 2002-03-17 15:05 ]

Lenke til kommentar

på det ene bilde er hele kabinettet, men da er plexien på høyre side, men på de andre bildene er plexien på venstre, ????

men skal du ha den på høyre eller venstre, og vis du skal ha den på venstre skal du ha hovedkort plate eller skal du se rett på hovedkort igjennom plexien.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-17 15:28, daho skrev:

på det ene bilde er hele kabinettet, men da er plexien på høyre side, men på de andre bildene er plexien på venstre, ????

plexien er på venstre side hele tiden, på bildet med hele kabinettet, så har han stått FORAN kabinettet når han har tenkt venste / høyre (dårlig formulert :smile: )

Lenke til kommentar

Digger den ideen om å gjemme diskettstasjonen på baksiden av kabinetet(antar at det er disketstasjon du har tegnet der) gjemmer bort den stygge ikke-brukte tingen men den er der i tillfelle behovet skulle dukke opp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...