AmaZe Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 er det mulig å skru av antenna på siemens sx1? skal fly til usa og hadde planlagt å høre på mp3'er på reisa Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 flymodus ..... virker på min 6600 (psilocs system tools) Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 flymodus. hvor finner jeg det ? mesa n0bsa Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 d finnes et program laget av psiloc som heter "System tools"... med den kan du sette den i flymodus... SE her (officiel side), her kan du kjøpe og få en 21 dagers prøveversjon... Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 funka bra det programmet. men .. mp3 programmet funker ikke, vil ikke starte. Hva skal jeg gjøre, noen som vet om en anne mp3 player som funker på sx1? Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Gå inn på www.my-siemens.com/sx1 og så videre inn på softwareshop. Der har de vel 3 andre mp3 spillere hvertfall. kanskje de funker Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Prøv å forklar "flymodus" til en gjennomsnits flyvertinne De går helt bananas hvis de får se deg "fikle" med en mobiltelefon ombord på flyet. Spesielt på flyvninger til og fra USA. Nå kommer det snart regler bevepnet vakt ombord og forbud mot å stå i dokø. Tror faktisk jeg hadde tatt med meg Torbjørn Egners barnesangbok og sunget selv før jeg hadde kommet trekkende med "flymodus" som eneste forsvar ovenfor en hysterisk flyvertinne God Tur Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Prøv å forklar "flymodus" til en gjennomsnits flyvertinne De går helt bananas hvis de får se deg "fikle" med en mobiltelefon ombord på flyet. Spesielt på flyvninger til og fra USA. Nå kommer det snart regler bevepnet vakt ombord og forbud mot å stå i dokø. Tror faktisk jeg hadde tatt med meg Torbjørn Egners barnesangbok og sunget selv før jeg hadde kommet trekkende med "flymodus" som eneste forsvar ovenfor en hysterisk flyvertinne God Tur Så lenge man har mobilen i lomma så burde det funke Lenke til kommentar
cnil Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Som nevnt er det viktig å være forsiktig med å vise telefonen for mye. Jeg fløy fra Oslo til Stavanger på torsdag, og da jeg hørte i høytalerne alle mobiler og annet elektronisk utstyr må nå skrues av - tok jeg opp mobiltelefonen for å skru den av. Det skulle jeg tydeligvis ikke ha gjort, for da kom det ei gammal flyvertinne å snerra opp i trynet mitt, og nevnte noe om ungdommen i dag.. En løsning om man har SX1 kan jo være å si at det er en stor stygg mp3-spiller du har i handa, antagelig ingen som vil reagere på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå