potetskrell Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 en luring altså [ironi] Han skulle jo ha seg bil! [/ironi] Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 haha... jeg bare må legge den ut http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=11...um=3&Catg=11737 Pssst, medlem av vårt kjære forum.... Må bare si en ting: Skjerp deg king_pedersen! Er helt enig med trådstarter og alle andre som synes bruktmarkedet er overpriset.. Liker når folk lyver andre rett opp i trynet: Dette er et helt rått tilbud langt under butikkpris! Slå til nå for ditt livs datakjøp! bare bullshit! magnus Lenke til kommentar
scoot Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) haha... jeg bare må legge den ut http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=11...um=3&Catg=11737 Pssst, medlem av vårt kjære forum.... Må bare si en ting: Skjerp deg king_pedersen! Er helt enig med trådstarter og alle andre som synes bruktmarkedet er overpriset.. Liker når folk lyver andre rett opp i trynet: Dette er et helt rått tilbud langt under butikkpris! Slå til nå for ditt livs datakjøp! bare bullshit! magnus Jeg måtte le.. " ti4200 - TAKLER ALT AV GRAfIKK " .. Men NÅ ble jeg sur, for alle som ser på profilen står det : Athlon 2500+ @ 3200 + " Om du leser i annonsen står det KLART: CPU: AMD Athlon XP3200+ (Sinnsyk prossesor) Endret 19. april 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) Dette er et helt rått tilbud langt under butikkpris! Slå til nå for ditt livs datakjøp! Og dette med en KjøpNå-pris på 21k (minstepris er >15k). Edit: Eeeh, var det bil han trengte 15-21k til? Link Endret 19. april 2004 av Snorre123 Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vet, men kan egentlig ikke klandre folk for å prøve å selge til høyest mulig pris. Problemet er at det faktisk er folk som kjøper det... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vet, men kan egentlig ikke klandre folk for å prøve å selge til høyest mulig pris. Problemet er at det faktisk er folk som kjøper det... Når det grenser til svindling bør det være lov å si ifra. Å selge en 2500+ som en 3200+ er uansett regelrett svindling. Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Eg vurderer ofte å kjøpe brukte artikla. Men sida de e sånn at du skal betale den skyhøge prisen pluss posten, så blir de aldri noke ut av. Dessuten veit en aldri ka kjøpe. Såg en på QXL som selde en xp2800+, litt av kanten på høgre hjørnet var vekke, men den fungerte fint allikevel. Alt i alt er det best å kjøpe på internett, nytt. Når eg kjøpe nytt og har noke til overs, blir det liggande i et skap til eg har fått nok deler til en ny pc Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Visst kan man gjøre gode kjøp også, der er ikke bare dritt og lurt som selges på QXL og brukmarkeder men man bør vite litt mer om tingene og sikre kjøpet slik at man blir ikke lurt Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vet, men kan egentlig ikke klandre folk for å prøve å selge til høyest mulig pris. Problemet er at det faktisk er folk som kjøper det... Når det grenser til svindling bør det være lov å si ifra. Å selge en 2500+ som en 3200+ er uansett regelrett svindling. Ja, det er svindling. Og er enig med deg der... Men så lenge alle specs er ekte, så kan en ikke klandre en person for å sette opp prisen Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Vet, men kan egentlig ikke klandre folk for å prøve å selge til høyest mulig pris. Problemet er at det faktisk er folk som kjøper det... Når det grenser til svindling bør det være lov å si ifra. Å selge en 2500+ som en 3200+ er uansett regelrett svindling. Ja, det er svindling. Og er enig med deg der... Men så lenge alle specs er ekte, så kan en ikke klandre en person for å sette opp prisen Tja, på samme måte som en ikke ville lurt ens egen mor til å kjøpe en svindyr pc går det faktisk ann å vegre seg fra å lure vilt fremmede også . Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 QXL tar overhodet ikke for mye i provisjon, jeg er ihvertfall overhodet ikke enig i det. De siste gjenstandene jeg har solgt der gav provisjon på noen hundrelapper, og jeg betalte med glede fordi gjenstandene ble solgt raskt. Jeg selger kun mot forhåndsbetaling og aldri med minstepris, og jeg har kun positive karakterer uten å noensinne ha bedt noen å legge igjen karakterer. Det som irriterer meg mest ved andre QXL selgere er skjult minstepris og latterlige utropsbud som fører til at budrunden går rundt uten et eneste bud. Så gjentar de forsyne meg den samme tabben, gjerne fler ganger. Om de er de samme som klager over høye provisjoner, må jeg bare le Jeg har gjort fler kupp på QXL, og det er et bra sted å shoppe om man bare bruker hodet litt. Lenke til kommentar
StigK Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Tror ikke QXL syndromet er den beste beskrivelsen, Se på EBay, der selger folk mye rart til høye priser der... Så nettopp en som solgte sin nedre pels til "de som ikke har kommet i puberteten enda"...Tror han skulkle ha 20$ for det Ha ha Inspirert av min favoritt episode av south park. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Vet, men kan egentlig ikke klandre folk for å prøve å selge til høyest mulig pris. Problemet er at det faktisk er folk som kjøper det... Når det grenser til svindling bør det være lov å si ifra. Å selge en 2500+ som en 3200+ er uansett regelrett svindling. Ja, det er svindling. Og er enig med deg der... Men så lenge alle specs er ekte, så kan en ikke klandre en person for å sette opp prisen Tja, på samme måte som en ikke ville lurt ens egen mor til å kjøpe en svindyr pc går det faktisk ann å vegre seg fra å lure vilt fremmede også . Ekte og ekte, samme som at en kunne sakt: " P4 3.6 GHz " .. Når det egentlig er en klokka 3.0 .. f.eks! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ganske rå pris på denne også Ser jo dog ikke ut som om de får noen bud Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ser jo dog ikke ut som om de får noen bud Gee, I wonder why. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ser jo dog ikke ut som om de får noen bud Gee, I wonder why. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 haha... jeg bare må legge den ut http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=11...um=3&Catg=11737 Pssst, medlem av vårt kjære forum.... Hehe, forstår deres aggresjon og fortvilethet, men saken er at jeg bare la den ut der for å så hvor mye jeg fikk for den, sånn som jeg representerte, men det var aldri min intensjon å selge den, det var derfor jeg satt minsteprisen så høyt! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 haha... jeg bare må legge den ut http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=11...um=3&Catg=11737 Pssst, medlem av vårt kjære forum.... Hehe, forstår deres aggresjon og fortvilethet, men saken er at jeg bare la den ut der for å så hvor mye jeg fikk for den, sånn som jeg representerte, men det var aldri min intensjon å selge den, det var derfor jeg satt minsteprisen så høyt! Man begynner jo å lure For den prisen kunne man fått en pc som er 4-5 ganger bedre værtfall, 15000,- og minstepris er ikke engang oppnådd Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 jeg er helt klar over det Men ville bare sjekke om jeg kunne få mye for den, men etter en liten stund skjønte jeg jo seff at det var litt svindel i det, og etter denne posten ble jeg helt overbevist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå