Gå til innhold

Overpriset bruktmarked!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pssst, medlem av vårt kjære forum....

Må bare si en ting: Skjerp deg king_pedersen!

Er helt enig med trådstarter og alle andre som synes bruktmarkedet er overpriset.. Liker når folk lyver andre rett opp i trynet:

Dette er et helt rått tilbud langt under butikkpris!

Slå til nå for ditt livs datakjøp!

bare bullshit!

magnus

Lenke til kommentar

Må bare si en ting: Skjerp deg king_pedersen!

Er helt enig med trådstarter og alle andre som synes bruktmarkedet er overpriset.. Liker når folk lyver andre rett opp i trynet:

Dette er et helt rått tilbud langt under butikkpris!

Slå til nå for ditt livs datakjøp!

bare bullshit!

magnus

Jeg måtte le.. " ti4200 - TAKLER ALT AV GRAfIKK " .. :laugh:

Men NÅ ble jeg sur, for alle som ser på profilen står det : Athlon 2500+ @ 3200 + "

Om du leser i annonsen står det KLART:

CPU: AMD Athlon XP3200+ (Sinnsyk prossesor)

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar

Eg vurderer ofte å kjøpe brukte artikla. Men sida de e sånn at du skal betale den skyhøge prisen pluss posten, så blir de aldri noke ut av. Dessuten veit en aldri ka kjøpe. Såg en på QXL som selde en xp2800+, litt av kanten på høgre hjørnet var vekke, men den fungerte fint allikevel.

Alt i alt er det best å kjøpe på internett, nytt.

Når eg kjøpe nytt og har noke til overs, blir det liggande i et skap til eg har fått nok deler til en ny pc :p

Lenke til kommentar
Vet, men kan egentlig ikke klandre folk for å prøve å selge til høyest mulig pris. Problemet er at det faktisk er folk som kjøper det...

Når det grenser til svindling bør det være lov å si ifra. Å selge en 2500+ som en 3200+ er uansett regelrett svindling.

Ja, det er svindling. Og er enig med deg der... Men så lenge alle specs er ekte, så kan en ikke klandre en person for å sette opp prisen :roll:

Lenke til kommentar
Vet, men kan egentlig ikke klandre folk for å prøve å selge til høyest mulig pris. Problemet er at det faktisk er folk som kjøper det...

Når det grenser til svindling bør det være lov å si ifra. Å selge en 2500+ som en 3200+ er uansett regelrett svindling.

Ja, det er svindling. Og er enig med deg der... Men så lenge alle specs er ekte, så kan en ikke klandre en person for å sette opp prisen :roll:

Tja, på samme måte som en ikke ville lurt ens egen mor til å kjøpe en svindyr pc går det faktisk ann å vegre seg fra å lure vilt fremmede også ;) .

Lenke til kommentar

QXL tar overhodet ikke for mye i provisjon, jeg er ihvertfall overhodet ikke enig i det. De siste gjenstandene jeg har solgt der gav provisjon på noen hundrelapper, og jeg betalte med glede fordi gjenstandene ble solgt raskt. Jeg selger kun mot forhåndsbetaling og aldri med minstepris, og jeg har kun positive karakterer uten å noensinne ha bedt noen å legge igjen karakterer.

Det som irriterer meg mest ved andre QXL selgere er skjult minstepris og latterlige utropsbud som fører til at budrunden går rundt uten et eneste bud. Så gjentar de forsyne meg den samme tabben, gjerne fler ganger. Om de er de samme som klager over høye provisjoner, må jeg bare le :laugh:

Jeg har gjort fler kupp på QXL, og det er et bra sted å shoppe om man bare bruker hodet litt.

Lenke til kommentar
Tror ikke QXL syndromet er den beste beskrivelsen, Se på EBay, der selger folk mye rart til høye priser der... Så nettopp en som solgte sin nedre pels til "de som ikke har kommet i puberteten enda"...

Tror han skulkle ha 20$ for det :D

Ha ha

Inspirert av min favoritt episode av south park.

Lenke til kommentar

Tja, på samme måte som en ikke ville lurt ens egen mor til å kjøpe en svindyr pc går det faktisk ann å vegre seg fra å lure vilt fremmede også ;) .

Ekte og ekte, samme som at en kunne sakt: " P4 3.6 GHz " .. Når det egentlig er en klokka 3.0 .. f.eks! :roll:

Lenke til kommentar

Hehe, forstår deres aggresjon og fortvilethet, men saken er at jeg bare la den ut der for å så hvor mye jeg fikk for den, sånn som jeg representerte, men det var aldri min intensjon å selge den, det var derfor jeg satt minsteprisen så høyt!

:yes:

Lenke til kommentar

Hehe, forstår deres aggresjon og fortvilethet, men saken er at jeg bare la den ut der for å så hvor mye jeg fikk for den, sånn som jeg representerte, men det var aldri min intensjon å selge den, det var derfor jeg satt minsteprisen så høyt!

:yes:

Man begynner jo å lure :p

For den prisen kunne man fått en pc som er 4-5 ganger bedre værtfall, 15000,- og minstepris er ikke engang oppnådd :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...