drno21 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ok nå er jeg gått lei ATI, eller er det min egen skyld. Har ikke klokket det nye sjermkortet mitt! Men alikevell så klikker alle spillene mine etter ca 15 min. Har brukt de offesielle drivere 3.10 og 4.1 fra www.ati.com Er omeag sine fra www.omegacorner.com bedre? Spillene klikker med at bildet fryser og da må jeg restarte PC via power knappen ganske skadelig for maskinen Ellers så slår denne VPU greia inn enkelte ganger. Dette plager meg. Jeg tror at dette sklyldes det lille kabinette mitt. Noen av dere har sikker lest her på forumet at det ligger på 50 grader ikke sjermkortet men inni i kabinettet og at det er utrolig varmt på utsiden på både høyre og venstre siden! Hva skal jeg gjør? NB!! Det er ikke plass til noen kabinettvifter i kabinettet! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Noen tips: -skru av vpu recover -sett på at AGP porten skal kjøre i 4x -skru av fastwrite Lenke til kommentar
Abit Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Hadde lignende problemer med mitt 9800 pro og det viste seg at vifta ikke satt skikkelig fast, det ene festeklipset var ikke helt igjennom. Tyder ihvertfall på varmeprob. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå