paas Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Nå er jeg sikker etter at jeg måtte restore maskina flere ganger. Oppleves slik: Etter installasjon av nevne update vil ikke maskina koble seg til internett ved bruk av WLAN på er bærbar Fujitsu siemens AMILO. direkte kobling med kabel går greit 100 Mbit. det rare er at en annen maskin (stasjoner PC) med tråløs nett og siste update på plass fungere helt fint. jeg har installert KB828028 hele tre ganger, det samme skjer hver gang. Det hjelper ikke å avinstalle KB828028 heller, en må gjennopprette ("system restore")maskina tilbake i tid. Har andre opplevd dette? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Det virker som oppdateringen har noen problemer med WLAN'et ditt eller annet hardware siden det gjentatte ganger ikke går. Prøv å få tak i nyeste drivere till kortet og prøvd da. Lenke til kommentar
paas Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 ok, skal prøve driver oppdatering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå