Martin Lie Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Noen spesiell grunn til at du MÅ ha symmetrisk / MÅ ha 1024 kbit ut? Med ADSL Echo hos NGT får du jo 8 mbit inn og 864 kbit ut for tusenlappen nå... +150 kr for fast IP m/subnett. På S(H)DSL ligger NGT akkurat likt med Catch ser jeg, 1160/1160 for 998. Rent på pris er det vel Firstmile som er billigst tenker jeg.. men kan du få dem? (1024/1024 SHDSL for 695,-, 5000/5000 VDSL for 1295,- på Firstmile) E Egentlig liten grunn, men for fremtidelig små-serverse så hadde det vært kjekt at upload-hastigheten var litt å skryte av. Men etter at jeg så litt mer på den Echo så kom siklet fram, JEG VIL HA NGT!!! Men hvis du trenger faste IP-adresser, så tror jeg du kun får én av NGT som privatkunde. Teit, men sant (hvertfall da jeg spurte). Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Her hos oss var det ingen av teleselskapene som var inntrisert i å bygge ut bredband så nå har kraftlevrandøren begynt å legge fiber så da vil vi få både internett , ip telefon og tv`n over den . Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg var en av de første NGT kundene i Bergen før jul 2000, og hadde da billigere og raskere linje enn jeg har med Telenor i dag, nesten fire år etter. Så at to års kontraktstid er lenge, er jeg ikke enig i. Bedriften min har bruttolønnsavtale med NGT og Telenor; selvsagt opererer Telenor med den vanlige prislisten sin - mens NGT har oppgradert hastighet i forhold til de allerede lave prisene i tillegg til bruttolønn Og da er det jo bare helt perfekt at her jeg bor nå er sentralen så gammel og råtten og kaoset av utjevningslinjer så stort at NGT har bestemt seg for ikke å bygge ut; og ikke bare ikke bygge ut, men sentralen står på listen over sentraler som ikke kommer til å bygges ut. Urettferdig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå