Gå til innhold

FTP programmer, hvilke er best?

Anbefalte innlegg

Nedenfor er det en tråd med gratis ftp programmer, men hvis jeg vil investere i et ftp program, hvilket skal jeg satse på?

Har prøvd ws_ftp, men finnes det bedre?

Har ADSL og kjører selvfølgelig med brannmur også.

Kriterier:

Brukervennlig, men avansert

Ressursvennlig og uten SPYWARE!!!

light.gif

rune.jpg

[ Denne Melding var redigert av: ratrune på 2002-03-17 12:53 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-17 13:09, Dingy skrev:

flashFXP er utvilsomt min favoritt, den har alle funksjonene til leapftp pluss fler og har penere/mer brukervennlig design og støtter server-to-server transfer.

så litt på screenshota av den saken og det virker ikke som man kan paste URL's som er skrevet på login:password@url:port formen. Det er veldig praktisk i LeapFTP. Det at man har de forskjellige FTPene i en liste er også greit. Blir veldig enkelt å finne den serveren du skal ha da.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-17 21:50, Corn skrev:

Hehe, jeg tror da at en adressebok finnes på mer en bare leap ftp :smile:

Jeg bruker FlashFXP og er meget fornøyd med det og alle funskjonene

joda, men de fleste FTP progs gjør det alt for omstendelig. Når du starter Leapftp er det bare å scrolle ned med musehjulet og så velge den du skal connecte til. Det er få andre som gjør det så enkelt

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-18 11:17, the_ruthless skrev:

Hva bruker dere FTP-programma til?

Warez?

Side-uploading?

- site uploading

- nedlasting av musikk. Både musikk jeg har (enklere enn å rippe) og ting jeg vil sjekke ut om er noe tess.

- swapping av filer med venner (hjemmelagd progam, demoer, skolearbeid og andre slike ting)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-17 21:41, Anders Leipsland skrev:

Quote:

On 2002-03-17 13:09, Dingy skrev:

flashFXP er utvilsomt min favoritt, den har alle funksjonene til leapftp pluss fler og har penere/mer brukervennlig design og støtter server-to-server transfer.

så litt på screenshota av den saken og det virker ikke som man kan paste URL's som er skrevet på login:password@url:port formen. Det er veldig praktisk i LeapFTP. Det at man har de forskjellige FTPene i en liste er også greit. Blir veldig enkelt å finne den serveren du skal ha da.

Joda, Ta quick connect, og bare paste hele url'en i adresselinja så funker det :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...