ratrune Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Nedenfor er det en tråd med gratis ftp programmer, men hvis jeg vil investere i et ftp program, hvilket skal jeg satse på? Har prøvd ws_ftp, men finnes det bedre? Har ADSL og kjører selvfølgelig med brannmur også. Kriterier: Brukervennlig, men avansert Ressursvennlig og uten SPYWARE!!! _________________ [ Denne Melding var redigert av: ratrune på 2002-03-17 12:53 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Jrg bruker LeapFTP og det er min soleklare favoritt. Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 flashFXP er utvilsomt min favoritt, den har alle funksjonene til leapftp pluss fler og har penere/mer brukervennlig design og støtter server-to-server transfer. Lenke til kommentar
formannen Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Jeg bruker for det meste FlashFXP, det er enkelt og oversiktlig... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-17 13:09, Dingy skrev:flashFXP er utvilsomt min favoritt, den har alle funksjonene til leapftp pluss fler og har penere/mer brukervennlig design og støtter server-to-server transfer. så litt på screenshota av den saken og det virker ikke som man kan paste URL's som er skrevet på login:password@url:port formen. Det er veldig praktisk i LeapFTP. Det at man har de forskjellige FTPene i en liste er også greit. Blir veldig enkelt å finne den serveren du skal ha da. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Hehe, jeg tror da at en adressebok finnes på mer en bare leap ftp :smile: Jeg bruker FlashFXP og er meget fornøyd med det og alle funskjonene Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Quote: On 2002-03-17 21:50, Corn skrev:Hehe, jeg tror da at en adressebok finnes på mer en bare leap ftp :smile:Jeg bruker FlashFXP og er meget fornøyd med det og alle funskjonene joda, men de fleste FTP progs gjør det alt for omstendelig. Når du starter Leapftp er det bare å scrolle ned med musehjulet og så velge den du skal connecte til. Det er få andre som gjør det så enkelt Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 flashfxp funker fett for meg (oi, bokstavrim). Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Bruker ikke FTP så mye, men har WindowsCommander5 og WS_FTP7... Får da holde! Hva bruker dere FTP-programma til? Warez? Side-uploading? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 11:17, the_ruthless skrev:Hva bruker dere FTP-programma til?Warez?Side-uploading? - site uploading - nedlasting av musikk. Både musikk jeg har (enklere enn å rippe) og ting jeg vil sjekke ut om er noe tess. - swapping av filer med venner (hjemmelagd progam, demoer, skolearbeid og andre slike ting) Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Altså, når du swapper med venner og slikt, logger dere da på hverandres maskiner? Eller laster opp til servere? Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 cute ftp 1.0 PRO er min favoritt, har mulighetene for mange connects samtidig! Lenke til kommentar
maximus Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Huff å huff! Da har dere tydeligvis ikke prøvd SMARTFTP. Programmet har et nydelig grensesnitt, nydelige funksjoner + at det er gratis. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hva med å gi oss en link der vi kan finne SMARTFTP? Det hadde vært SMART... :razz: Lenke til kommentar
skol Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Smartftp, gratis. the_ruthless: Finner det ganske enkelt ved å gjøre ETT søk med altavista, google osv. Trenger ikke å få alt med teskje gjør vi vel? Litt arbeid bør en vel klare selv? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Vanskelig å arbeide selv, skol. Ungdommen nå til dags takler ikke slikt... Trenger å få alt opp i hendene, vi! :wink: Får vel sjekke AltaVista på ett-eller-anna tidspunkt. Lenke til kommentar
maximus Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 12:14, the_ruthless skrev:Hva med å gi oss en link der vi kan finne SMARTFTP?Det hadde vært SMART... :razz: Her: http://www.smartftp.com/ Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-17 21:41, Anders Leipsland skrev: Quote: On 2002-03-17 13:09, Dingy skrev: flashFXP er utvilsomt min favoritt, den har alle funksjonene til leapftp pluss fler og har penere/mer brukervennlig design og støtter server-to-server transfer. så litt på screenshota av den saken og det virker ikke som man kan paste URL's som er skrevet på login:password@url:port formen. Det er veldig praktisk i LeapFTP. Det at man har de forskjellige FTPene i en liste er også greit. Blir veldig enkelt å finne den serveren du skal ha da. Joda, Ta quick connect, og bare paste hele url'en i adresselinja så funker det :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Å, steike. FOR logisk adresse. Skammer meg nesten! Sorry... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå