Gå til innhold

Thief III Deadly Shadows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter at USA-utgaven av Deus Ex: Invisible War feilet med å tilfredsstille 100%, venter jeg i enda større spenning enn før. Det skal litt til å forbedre to av tidenes beste spill.

Edit: men det var jammen /mye/ lekkert på den siten. De har tydeligvis noen grisedyktige tegnere/karakterdesignere på teamet. Elsket bakgrunnene og våpenbeskrivelsene.

I. Am. Garret. :devil:

Lenke til kommentar

Jeg ser også i spenning frem til Thief 3 og jeg er nysgjerrig på om 3. personsperspektivet vil hjelpe spillet gameplay messig. Det var ikke alltid 1. personsperspektivet var like effektivt i de to første spillene, men det fungerte jo helt OK.

Jeg føler det ofte gir bedre stemning i spill fra 1 person, da det er letter å leve seg inn i rollen som hovedfiguren.

Om Thief 3 i det hele tatt kan leve opp til de to første spillene er noe som jeg også er spennt på, da jeg er en av mange som ble en smule skuffet over Deus Ex Invisble War.

Nei, det blir vel å støve av det game UT i helgen og installere modden jeg linka til tidligere i tråden :)

Lenke til kommentar

Hvis de får til tredjepersonsvinkelen skikkelig, vil det sannsynligvis gjøre spillet mer film-aktig, på samme måte som i Splinter Cell. Selv er jeg imidlertid veldig skeptisk. Jeg ser helst at man tar serien i stadig større retning av en simulator, og som vi alle vet er det få tyver som ser seg selv i tredjeperson. Her er det mange fallgruver å gå i, men alle skjermbildene med tredjeperson som lå på den offisielle siten så jo stilfulle og fine ut.

Noe annet de er helt nødt til å få riktig, er mellomsekvensene. Thief-serien har alltid hatt briljante mellomsekvenser, og jeg får krampetrekninger om de går over til noe sanntids-crap nå. Nei, gi oss nye Hammerites-sitater, nye biter av historien bak denne fantasyverdenen, og ny, fresh Thief-genialitet.

Returning to the Cathedral...

Lenke til kommentar

Jeg regner med at de beholder stilen på mellomsekvensene. Det blir for dumt hvis ikke. På den andre siden kan det være at de også (i likhet med Deus Ex: IW) vil komersialisere dette spillet, dermed får vi masse dårlige, John Woo lignende cutscenes som absolutt ikke vil høre hjemme i dette spillet.

Lenke til kommentar
Håper det ikke blir preget av å være laget for konsoll! Og enig, de MÅ ike fjerne mellomsekvensene. Har gledet meg til dette spillet helt siden jeg var ferdig med Thief 2 og det er LENGE siden!

Jeg også har ventet lenge, men skal jeg laste ned moden som han stig_w posta pluss alle ekstra mape som er laget til thief 2.

Lenke til kommentar

Ohh, håper ikke dette spillet blir et feilskjær :roll::dribble: Uansett, de ion Storm folka har en del velvilje å gå på hos meg, ihvertfall.

Den UT thievery -saken ser interessant ut, forresten *laste ned*

Edit: vil jeg kunne spille UT som vanlig etter installasjon av Thievery?

Endret av Zardoz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...