trulseth Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Før: CS car et morro spill som man trengte skills for å være god i. Nå: CS likner mer og mer på lotto, og muligheten for headshot er på minst 75%. Dessuten er kravet for skills borte. Man kommer ikke hoppende rundt et hjørne med pistol og treffer en kæll på 100meters hold i hodet, sånt skjer bare ikke. Ikke med mp5 heller for den sakens skyld. Hilsen en som har spilla siden beta3.0, men blir knust av newbier som begynte i forrigårs (nesten i alle fall) Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 jeg mener og at cs er i negativ utvikling, at det er like mye flaks som skill ofte og få hs bryr jeg meg ikke om... jeg utnytter det fult ut :smile: Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 At man får head-shot fra den rangen med glock'en f.eks tyder på svinaktig flak men hvis det gjentar seg flere ganger så er det cheating på gang... Men bruker man ak på 100m er det ikke flaks, da er det skills..simple as that. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 OK man kan ha flaks et par-tre ganger, men spiller du 1 time eller mer så kan du ikke skylde på at de andre flakser hvis de slår deg. Det at muligheten for for HS er større gjelder ikke bare fiendene dine, det gjelder deg også så etter litt tids spilling så vil nok flakseHSene være ganske likt fordelt. Å ha spilt CS lenge gjør selvsagt at du har erfaring, men newbies i CS kan ha opparbeida skills i andre spill eller ha naturtalent. De fleste oppnår forholdsvis raskt et vist nivå og så stagnerer utviklinga. Det er ikke slik at du begynner på scratch og blir jevnt bedre. Dersom du blir slått, prøv og finn en god taktikk for å ta dem. Lenke til kommentar
ratm Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Selv om man er nybegynner i cs betyr ikke det at man ikke nødvendigvis er god. Han du snakket med som hadde spilt siden beta 3.o kan være dårlig; snnsynligvis ikke. Men! nybegynnerene har helt sikkert spilt lignede spill, (det er et par av de på markede nå, og har vært i en god stund) kanskje de er gode her og drar denne skillen videre inn i cs eller andre fps spill. Men hva igjen vet jeg, jeg har aldri spilt cs. Alikevel må jeg prøve, det er jo så mye utspill og lignede om dette spille at jeg får nesten prøve å se hva alt dette oppstyret handler om... ratm Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 jeg var ct på aztec og sto under broen, så ser jeg en fyr helt i enden som skyter på meg med deagle... jeg har jo colt jeg så jeg ler litt av han - inntil jeg ble truffet av en hs fra han... gullåre i ræven det :smile: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Desert Eagle er bedre enn Colt. Jeg har spilt endel FPS'er opp gjennom åra, men lite CS. Har en kompis som har spilt veldig mye CS, og som er betydelig bedre enn meg. Men når jeg tar'n, blir'n sur. Og andre FPS'er han cannonfodder i. Han er liksom BARE god i CS. Når han får ha Colt. Han suger med andre våpen. Og blir sur om jeg tar'n med DEagle'n eller AK47'en. Eller hvasomhelst anna. (TMP!! Wooohoo!) (Han tør heller ikke spille geniale "RunE" mot meg, fordi han VET at jeg knuser han.) Såklart er flaks vanlig, men de som vet hva de holder på med, greier å knuse folk med alle våpen, og slikt. Men såklart, det er ikke morsomt å spille mot folk som bruker wallhacks. Nok et usaklig innlegg fra meg. Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 desert eagle bedre enn colt? desert eagle er kanskje den beste pistolen, men siden colt er det beste våpenet så sier jo du at desert eagle er det beste våpenet i cs... eller misforsto jeg noe? Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 10:03, the_ruthless skrev:Desert Eagle er bedre enn Colt. I dette spillet er det faktisk sant, men hva i virkeligheten? Har noen noen gang truffet med en pistol på mer enn 50m avstand mens man hopper sidelengs frem og tilbake?!? Nei du, det er nok ikke det gitt... Særlig ikke når det sitter en med en m4 med siktet planta i magen på han og skyter med full auto! Dessuten er Deagelen så tung og har så mye muzzleenergy at du sansyneligvis ville falt bakover eller mistet våpenet hvis du hoppa og skjøt samtidig! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 CS er semi realistisk derfor er det sånn men at du dør av å hoppe 1 meter ned er litt på trynet Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Syns forresten det er litt småkjip våpen-fordeling. Hvorfor får CT'ene ha BÅDE Colt'en og TMP'en? Er ikke det en smule kjipt, kanskje? TMP = Super-1337-hersker-våpen!! Lenke til kommentar
simes Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hvorfor har terror både benelli og glock? Det er dårlig ass. Begge er jo suuupre våpen! :razz: Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Både T og CT har adgang til Glock 18 og Bennelli XM1014 og Benelli M3 Super 90... Så poenget ditt er litt feil... Og CS er helt utrolig urealistisk våpenmessig. Helt latterlig med andre ord |Hitman Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 benelli er ikke så dårlig det... 1 skudd dreper vanligvis - 2 dreper alltid. kongevåpen mot fienden som ikke har full helse igjen. desert eagle er ikke bedre enn colt i cs! colt rocker Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 colt er for enkel å bruke.. m3, deagle, tmp .. det er mat for mons, det. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå