Ravenlord Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Tenker nå på noe slikt som der man kan få svar på hvilke rettigheter man har ved kjøp av f.eks datautstyr: "Har butikken lov til å ikke gi meg erstatning pga blablabla". "Har jeg loven på min side". "Hvilke rettigheter har jeg ved kjøp av datautstyr brukt hos privatperson". Noe slikt for har ofte sett folk som kommer med spørsmål og garanti og svindel og ditt og datt.. Så har juss folk og noe å øve på. Bare et forslag Endret 12. februar 2004 av Ravenlord Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Jeg vet at mange av de "lovkyndige" henger i webshoperfaringer, ellers kan de ofte mobilregler godt i mobilforumet, og nettregler i internett og nettverk. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 men hvorfor ikke samle alt på en plass? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 alt på en plass: lovdata.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg