terte Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg skal kjøpe windows xp: hav ville dere valgt: Microsoft Windows XP Professional Ed. Norsk Student versjon Upg kroner. 592.-: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...21&GrpID=5&s=pl eller Microsoft Windows XP Home Edition Programvare Norsk OEM (skal kjøpe hardisk samtidig) kroner 905.-: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...21&GrpID=5&s=pl Pro er vel bedre, men jeg er skeptisk til oppgradering, som i mitt tilfelle blir fra Win 98SE, er ikke det bedre med en clean versjon av Home? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Oppgradering betyr bare at du må eie en tidligere windows lisens. Altså det blir en clean versjon uansett valg. Sats på Professional versjonen billigst og best. Lenke til kommentar
terte Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Oppgradering betyr bare at du må eie en tidligere windows lisens. Altså det blir en clean versjon uansett valg. Sats på Professional versjonen billigst og best. OK, men et problem , jeg er for tiden ikke student! Men jeg får kjøpt student versjonen i butikken, kan vel aldri tro at Microsoft ber med sende kopi av studiedokumentasjon? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Da venter du litt hvis noe sånt skjer Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Du er i trøbbel hvis de sjekker, men jeg behøvde ikke dokumentere at jeg er student. Den moralske siden av det får være opp til deg selv. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 OK,men et problem , jeg er for tiden ikke student! Men jeg får kjøpt student versjonen i butikken, kan vel aldri tro at Microsoft ber med sende kopi av studiedokumentasjon? du trenger ikkje vere student for å kjøpe stundent versjonen. den er for studenter, foreldre/føresatte til studenter og lærarar... så vist f.eks mora di kjøper det, så kan dei ikkje forlange å sjå studentbevis. dessutan er det vel ingen som sjekker dette uansett. du kan kjøpe student versjon av xp i butikker. Lenke til kommentar
Timur Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 gjelder ikke student versjonen for de som har unger i grunnskolen og da? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Så lenge du har noe med en skole å gjøre, og da mener jeg elever og lærera, ikke vaskedame og bussjåfør Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Så student xp er også for lærere i grunnskolen? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Så student xp er også for lærere i grunnskolen? Ja Lenke til kommentar
Crack Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
terte Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 koster ca 600.- mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå