Kick150 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 "Datt" over denne. http://www.canon.co.jp/Imaging/PSS40/PSS40_Firmware-e.html Til de som vil oppdatere firmwaren på kameraet sitt. Denne linken er for S40, men har prøvd å bytte ut siste siffer i adresse-linjen, og det går fint. Tenkte da på dere som har S45 og S50. Har ikke fått oppdatert mitt enda, men tenkte jeg ville tipse om det først. Lykke til da! Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Canon firmwareoppdateringer lister alle oppdateringer. Den du har funnet for S40 er fra 19. april 2002!! Seneste for S45 er fra mars i 2003 og for S50 fra oktober 2003. Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Jeps, vet det. Men siden denne modellen er gått ut av produksjon, så var det det eneste jeg fant. Likevel greit med denne oppdateringen for de som ikke har den. Men synes kanskje Canon burde være litt mer "updatet" på slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå