Nissen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Noen som vet om et program der jeg kan lage polyfoniske ringetoner selv, som jeg senere kan overføre til min e700 via datakabel?? Mvh Nissen Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Noen som vet om et program der jeg kan lage polyfoniske ringetoner selv, som jeg senere kan overføre til min e700 via datakabel?? Mvh Nissen eller til SE t300? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 et midi program skal fungere, så er det bare å lagre filen og overføre Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 et midi program skal fungere, så er det bare å lagre filen og overføre Ja men hvilket?? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 er mange men det koster jo litt Finale er et program for komponister, det funker vel ok Cakewalk skal også være ok (heter kanskje sonar nå?) Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 skal gå an å finne endel gratis programmer også om du leter litt,har funnet endel jeg men husker ikke hva de het.finnes også program for å konvertere mp3 til midi, litt varierende resultat dog. anbefaler helst å gå på www.freemidis.com eller www.findmidis.com Lenke til kommentar
Elan Branler Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Om du vil lage "real"-tones til din E700 gjer du som følgende: Fyrst konverterer du ei mp3-fil til waw. (Programmet eg brukar: dBpowerAmp) Waw-fila skal vera av type PCM 8,000 kHz; 16 bit, mono. Denne fila blir ganske stor: bruk t.d. lydinnspillings-programmet i Windows til å kutte fila til ca. 15-16 sekunders lengde. Så konverterer du waw-fila til mmf: Bruk programmet Wave-to-SMAF Converter Les bruksanvisningen til sistenevnte program så burde det meste vera klart! Grunnen til at at du ikkje kan ha lenger enn 15-16 sekunder er at du kan uansett ikkje øverføre større mmf-filer til din E-700 enn ca. 35 kB. Dette tilsvarer altså den gitte lengden på melodien. Blodig irriterende dette; bilete kan tydelegvis vera så store dei berre vill. Kvaliteten på lyden blir ganske dårleg, om du vil ha den betre blir melodien berre halvparten så lang. Denne framgangsmåten fungerer på Samsung E-100 og E-700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå