CarinaE Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Like liste: Smallville JAG Everwood Akutten MacGyver God Kveld Norge! TV2sporten:) Trauma: Life in the ER (på discovery) Oprah Winfrey Show Så må jeg innrømme at jeg følger med på Hotel Cæsar. Ikke like/ikke sett så mye på serier... De programmene til Harald Eia og Bård T. Johansen osv...Den humoren der er ikke helt meg.... Friends (aldri syntes det har vært morsomt) Nytt på nytt Er vel disse jeg kommer på nå foreløpig. Endret 5. april 2004 av CarinaE Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Like liste: - The Simpsons - 24 - Team Antonsen - Åpen Post - Lille Lørdag - MacGyver () Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hater: Smallville (!) Mess-tv Buffy Glamour 19.30 Liker: Kongen av Queens Futurama Tv 2 sporten ( ) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) de jeg liker: Seinfeld Simpsons Futurama The Famill Guy Nytt på Nytt Lydverket King of Queens MacGyver Endret 5. april 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 simpsons er ikke barsnlig, kjenner mange voksne (over 40 år) som liker simpsons... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Weeeeyy! Like-listen: x) Simpsons MÅ være på topp. Er kanskje det mest geniale tv-programmet EVER. x) Sex & Singelliv. Jeg har ikke sett alle episodene. x) Boston Public Alt dette ser jeg på når jeg har tid, noe jeg nesten aldri har. Det burde vært repriser på mine yndlingserier på natta, slik at jeg får sett dem. Men, hat-listen: x) Alle slags "kvinnesåper", dvs gode & onde dager, glamour, chigaco hope er også litt klissete.. jeg må si at noe som vekker minner om sommeren er pacific blue! den er ikke så bra, men det er noe med den serien! Lenke til kommentar
Zlascher Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Hater: Hotel Cæsar Home and Away Glamour I Gode og onde dager Oprah Ricki Lake FrokostTv Mess Tv Liker: 24 Simpsons Kongen av Queens Futurma The Shield Band of Brothers Beck Seinfeld MacGyver Team Antonsen Torsdagsklubben Smallville Friends CSI Endret 9. april 2004 av Zlascher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå