Jonki Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Programmer : Hat liste : 1. Hasnaoui (bra at det har slutta) 2.Rikfolksferie (bare snobber der) 3.God Kveld Norge (Se og Hør på Tv) 4.Nytt for Nytt (seriøst ikke morsomt) 5. Mens vi venter på Operaen (Jippi! enda en "Hasnaoui" lignende programm) Like liste: 1. Torsdagsklubben 2. Team Antonsen 3. Lydverket Serier : Hat liste : 1.Home and Away 2.Malcolm i Midten 3.The Tribe Like liste : 1. Pizzagjengen 2. Kongen av Queens 3. Alle elsker Raymond hva er deres mening? Endret 12. februar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bra saker: The shield, CSI (ikke Miami, folkene eier ikke personlighet), Simpsons, Stargate. Dårlige serier og programmer ser man, logisk nok, ikke på. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Programmer : Hat liste : 1. Mess-tv 2. Mens vi venter på Operaen 3. Jamie's kjøkken eller hva ******.. Like liste: 1. Torsdagsklubben 2. Top Gear 3. Autofil 4. Team Antonsen 5. Nytt På Nytt 6. Beat for beat 7. Dr. Phil Serier : Hat liste : 1. Glamour 2. 3. Like liste : 1. Simpsons 2. Kongen Av Queens 3. Seinfeld 4. Will & Grace Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 serier: hate: alt av såper spesielt cæsar Alle elsker Raymond og mye annet som jeg ikke gidder å snakke om engang liker SIMPSONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maried with children futurama Star Trek: TNG husker ikke mer nå, får oppdatere etter vert som jeg kommer på ting Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Fine greier: Simpson, Seinfeld, Team Antonsen, Lydverket Kan ikke huske noe jeg hater lidenskapelig, ser ikke på programmer/serier jeg ikke liker, eller ikke har noen interesse av å se. Jeg er kanskje litt anti-Idol. Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) liker: team antonsen nytt på nytt friends two guys, a girl and a pizza place (pizzagjengen på godt norsk) borettslaget (da det gikk) futurama (da det gikk) simpsons (selv om jeg ikke har tv3, må se det på pcen) south park (da det gikk) Endret 13. februar 2004 av Sondre^^ Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Er så heldig at jeg ikke ser på Tv. Det er ihvertfall meget sjelden, men dersom jeg skal se noe serie, liker jeg f.eks; Friends, Alle elsker Raymon, Frasier, Seinfeldt. Kunne godt tenke meg å se "cheers" igjen. Serier man ikke liker ser man selvsagt ikke på, som psilocybe så genialt sa. Folk som sitter og myser på ting de faktisk ikke liker må være passe løkrull. Edit: fjernet Leif Skrive Endret 13. februar 2004 av Eriond Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Jeg tåler ikke vitsene til Idol-programmlederene. Ja, det nye. Team Antonsen og Lydverket er vel kremen av norsk TV for tida Endret 13. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Like: Simpsons Fresh Prince (classic) 8 Simple Rules Alle Elsker Raymond Det meste med Bård og Harald Hate: Hotel Cæsar Glamour The Days Of Our Lives Home And Away Passions Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Team Antonsen, Torsdagsklubben, Friends og en og annen Tabloid Harald Eia er genial imo. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Team Antonsen ruler. Simpsons beste serie, men Futurama nesten like bra. Torsdagsklubben. I gode og onde dager Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 like: Lydverket Team Antonsen Torsdagsklubben Autofil Scrapheap mislike: Simpsons og futurama (syns det er sinnsykt barnslig humor) og stort sett det som er av såpe serier og dårlige filmer/programmer Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Digger: - South Park (eier Simpsons så i rompa.) - Team Antonsen - Lydverket Hater: -Hodejegerne (får totalt fnatt av den armveivinga til Tande-P.. han må seriøst være på no piller) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg ser ikke så mye på TV nå om dagen, men jeg pleier å få med meg Team Antonsen og X-Files når de går. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Like liste: ... .. . 7. Dr. Phil Dr.Phil? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Likeliste: Sopranos (verdens beste serie) Six Feet Under (verdens nest beste serie) Autofil Simpsons Friends Stingers (Politiagentene på NrK, fredager) Ikke-likeliste: Hotel Cæsar De hundreogførtifemtusen forskjellige versjonene av Ungkaren Såpe og reality generelt, bortsett fra Idol, det er det eneste jeg har litt sansen for... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hate: home and away hotell caesar beat for beat liker: team antonsen alle elsker raymond thunderraces scrapheap friends pizzagjengen kongen av Queens torsdags klubben ja kjære Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Bra saker: The shield, CSI (ikke Miami, folkene eier ikke personlighet), Simpsons, Stargate. Dårlige serier og programmer ser man, logisk nok, ikke på. Stargate eiger Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 liker å se på disse jeg: - CSI (ikke miami, forresten.. hvordan tror dere CSI:New York kommer til å bli=) - The District (når det går, er vel en sesong i året) - merkelig nok har ingen nevnt "24" - En vakker dag ("I'll fly away", gikk på nrk for noen år siden) - Smallville - Advokatene (når det gikk, eller når det kommer hvorfor akkurat denne serien? Mannen som har laget den står bak flere serier) - Chicago Hope, da det gikk (Er fra samme mann som lager advokatene og Boston Public) - Boston Public (enkelte ganger) Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 like:Lydverket Team Antonsen Torsdagsklubben Autofil Scrapheap mislike: Simpsons og futurama (syns det er sinnsykt barnslig humor) og stort sett det som er av såpe serier og dårlige filmer/programmer Barnslig? Og allikevel har du torsdagsklubben i din like liste. Torsdagsklubben kan til tider være så barnslig, mer barnslig enn hva simpsons er. Det eneste jeg synes er barnslig er nå bart trekker ned buksen, det har blitt gjort for mange ganger i den serien. Bortsett fra det så er ikke humoren barnslig, så langt derifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå