magnus85 Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Kan jeg ved hjelp av Denne "3Com OfficeConnect 11Mbps Wireless USB " koble meg til en Whitebox CL50 med trådløst nettverkskort. Hvis, hva er da forskjellen på en sånn og et aksesspunkt? Jeg vil med om noen dager få en router i hjemmenetverket med 3 maskiner. Lurer da på om jeg kan koble denne på routeren. Eller om jeg må koble denne til en server? For denne er det jo USB utgang på? Er det USB innganger på en router? Eller er det tp innganger som det vi har idag? Har en 100mbits hub liggendes som jeg kanskje kan bruke. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 hakke peil men du har fått bedre svar hvis du hadde plassert denne i internett&nettverk kategorien Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Kan jeg ved hjelp av Denne "3Com OfficeConnect 11Mbps Wireless USB " koble meg til en Whitebox CL50 med trådløst nettverkskort. Hvis, hva er da forskjellen på en sånn og et aksesspunkt? Jeg vil med om noen dager få en router i hjemmenetverket med 3 maskiner. Lurer da på om jeg kan koble denne på routeren. Eller om jeg må koble denne til en server? For denne er det jo USB utgang på? Er det USB innganger på en router? Eller er det tp innganger som det vi har idag? Har en 100mbits hub liggendes som jeg kanskje kan bruke. Har du bare b nettverk i din cl50 da? Ellers ville jeg ha godt for en 3com aksespoint, den kobles til ruteren med tp kabel, ruteren vil da dele ut ip adresser osv. Litt usikker på om den saken du linker til vil fungere mot den bærbare, det er jo i utgangspunktet bare et trådløst netverkskort, men eksternt med usb kobling. Men det står noe om at den kan brukes til direkt link eller noe. Så gjør som Ravenlord anbefaler, spør i Nettverks delen på Hardware.no, så får du sikkert noe svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå