sirenloy Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Nå gir jeg opp kampen mot Studio 8 og tilbakespilling av opptak til tape. Har reinstallert både hardware og software og oppdatert alt som oppdateres kan- til ingen nytte. Nå gjør jeg alt opptak om til Mpg2 og brenner det til DVD med et program som heter Sonic MyDVD. Om jeg en gang i framtiden skulle få noe som helst tilbake til mitt videokamera så er jeg spent på om jeg kan forandre Mpg2 filene til AVI og kjøre den på tape?? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hvorfor ikke brenne DVD'en i Pinnacle? Funker flott her! Lenke til kommentar
sirenloy Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Hvorfor ikke brenne DVD'en i Pinnacle? Funker flott her! Ja, men jeg ønsker og ha en forside med menyer hvor jeg kan velge ut de filmsnuttene eg ønsker og se... går det i Pinnacle? Eller noe lignende? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 tilbake til dv-kameraet: http://www.dvdrhelp.com/tools?tool=45#comments http://www.dvdrhelp.com/tools?tool=285#comments begge er freeware Lenke til kommentar
gussen Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Hei, Det ser ut som om at du sliter litt med prosjektet ditt; Jeg anbefaler at du tar en titt på programpakkene fra Ulead. Disse er helt perfekte for nybegynnere og gir deg topp resultat med liten video-erfaring; - Ulead DVD MovieFactory v.3 Lag flotte VCD/SVCD/DVD med menyer, animerte menyer, bakgrunnsmusikk, animert bakgrunn osv. Støtter både video og lysbildeshow eller en kombinasjon av begge! Brenn CD/DVD rett fra programmet. - Ulead VideoStudio v.7 Det perfekte videoredigeringsprogrammet for både nybegynnere og mere avanserte brukere. Se forøvrig tidligere poster i dette forumet som beskriver disse programmene, samt linkene over. Endret 13. februar 2004 av gussen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå