terte Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Bruker Nero InCD 4 ved brenning av DVD RW. Følgende skjer: Formatering av plate går greitt, kopiering av data over på platen også ok. Men da jeg velger å se på innholdet i platen i windows xp utforskeren skjer følgende ; blå skjerm 0,5 sek, maskinen blir stille og booter, ikke bra... klarer altså ikke å lese brent RW plate, har testet med Arita +RW og ThatsWrite +RW, samme feil med begge, gode tips mottas ! Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Prøv å formatere platene pånytt men velg format MED verifisering denne gangen. Lenke til kommentar
terte Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 ok, skal prøve det nå, ellers ser jeg fra siden: http://www.nero.com/en/631939549344822.php?manu=NEC&lang=en at 2500A ikke er med på listen spillere som Nero støtter, det er jo rart da. Lenke til kommentar
terte Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Tok en ny plate og formaterte , samme elendigheten....... Formatteringen gikk greitt, tok ca. 1,5 timer ...... Veldig irriterende Lenke til kommentar
HEE Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Tok en ny plate og formaterte , samme elendigheten....... Formatteringen gikk greitt, tok ca. 1,5 timer ...... Veldig irriterende prøvd ny firmware ? Lenke til kommentar
terte Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Tok en ny plate og formaterte , samme elendigheten....... Formatteringen gikk greitt, tok ca. 1,5 timer ...... Veldig irriterende prøvd ny firmware ? Det med firmware til 2500A har jeg aldri skjønnt, finner ingenting på nec.com sine sider, finner noe på http://forum.rpc1.com/portal.php kalles RPC-1 firmware. Hva er det? Jeg trenger ikke noe sone fri firmware. Bruker brenneren til backup. Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Problemet er med InCD, ikke med brenneren :\ Du kan verifisere dette med å deinstallere incd og brenne litt multisession på en av +rw diskene dine. Nero støtter forøvrig 2500'en fint. Edit : Den alternative firmwaren gjør den "sonefri" og tar bort hastighetsbegrensingen på ripping. Ingenting som betyr noe hvis du bruker den til å brenne og ikke alt annet. Endret 13. februar 2004 av SunMaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå