Kransen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hei! I det siste har det sneket seg inn et lite problem på PC'n min... Musa mi har blitt "pærings" . Musen er av type HP optisk, trådløs. Det som skjer er følgende: når jeg løfter opp musa, søker musepekeren automatisk opp i høyre del av skjermen... veldig frustrerende egentlig! Samme problemet oppstår i spill også. Noen som har erfaringer med dette problemet? Er jo nærliggende å tro at det er et driver problem, men synes ikke det henger på greip siden jeg ikke har vært plaget med det tidligere. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Kansje det er et tegn på at det er dårlige battrier. Har du prøvd og legge inn programmvaren til musa? Lenke til kommentar
Kransen Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Da var problemet løst gitt... Bytte av batteri gjorde susen. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå