Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 http://ompatut.absentvoid.com <== Måtte redesignast. Åssn blei det?? Ja, alle bildesidene er bøgga, holder på å fikse galleria no. og nei, eg skreiv den ikkje med div's og CSS Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Linkfargen i menyen er for skrikende Krysset i logoen må dø Jeg ser lilla på besøkte lenker Siden blir knust når jeg går inn på bildegalleriet Good job Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Tja.. kritikk: negativt: - det blir litt mye gradients for meg - linkene som har oransj hover-effekt blir vanskelige å lese, velg en mørkere farge? - linkene i selve hovedteksten ser litt snåle ut, de er blå. velg grå/svart? - Det blir litt kjedelig, legg til mer detaljer - Linkene kanskje litt mer markert? Bold/større skrift, annen farge, etc. - [edit] en bug i klasseturen-siden, sitatet blir helt snålt positivt: + fint layout + nøytrale og greie farger + fancy banner (men, resten av siden er litt for enkel i forhold) Endret 12. februar 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Øyh! Når jeg ser på det ligna de søylene veldig på overklokking.no! Likte ikke menyen heller så godt nå. Så bedre ut på fisken (tror jeg). Muligens ok.no-kolonnene er litt for smale? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Likte ikke gradient-søylene (ok.no-kolonnene) i det hele tatt. Kansje de hadde tatt seg bedre ut i en annen farge? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg er enig med Pålekatten. Det blir for Overklokking med de søylene. Liker ikke menyen. Hva med å mekke meny i grafikk? spennende knapper? Nyhetssystemet er oversiktlig og greit. AU! Vond mouseover-farge! Fargene er helt okei, men ikke mer enn det. WTF!!??? Har du sett på Linker siden i Opera? Good work, Arvis! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Linkfargen i menyen er for skrikende Krysset i logoen må dø Jeg ser lilla på besøkte lenker Siden blir knust når jeg går inn på bildegalleriet Good job Alle dine "problemer" skal vere fiksa no - linkene som har oransj hover-effekt blir vanskelige å lese, velg en mørkere farge? - linkene i selve hovedteksten ser litt snåle ut, de er blå. velg grå/svart? - Linkene kanskje litt mer markert? Bold/større skrift, annen farge, etc. - [edit] en bug i klasseturen-siden, sitatet blir helt snålt Fiksa, trur eg Detaljer kommer , men ikkje nødvendigvis i kveld. Søylene blei litt ok-style jah, får vel nesten forandre litt på akkurat det, men dei vil forbli så smale som dei er Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Alle dine "problemer" skal vere fiksa no Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Kul side det der, bra farge valg og kul header. Men: Som nevnt av polecat, ok.no gradient søyler Kjedelig meny. Litt bakgrunnsfarge der hadde ikke gjort noe ved mouseover. Edit: Så at jeg var litt vel treig ja... Endret 12. februar 2004 av the_lynx Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Tviler på at eg orker å lage menyen i grafikk, men det er godt mulig at den skal få en finare BG. Dette pga at det er en del menyvalg, (x2 pga mouseoverimages), og den skal gå fort å oppdatere, sånn at eg slipper å mekke ny knapp kver gang. Orker ikkje gjøre stort meir i kveld, men i morra trur eg at eg vil lage ny menybg. Den som er no er litt trøtt jah... Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 På en måte stilige dette, liker den silke-aktige feelingen Mulig de to kolonnene er litt for smale, men det fungerer. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 alt som bør bli sagt, er sagt så det er det bare igjen å Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 arve87: kjennt du han som rippa sia til Polecat? syns jeg så en som ligna på "lan-bilder", eller kanskje det var han ? :| Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 arve87: kjennt du han som rippa sia til Polecat? syns jeg så en som ligna på "lan-bilder", eller kanskje det var han ? :| dah! Korfor trekke slike tåpelige sammenhenger? Nei, har ingenting med teh ripper å gjøre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 http://ompatut.absentvoid.com/ompatut_v2.1/ Begynte på nytt, her er en beta-fisk.... Hva tycker folket? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Likte den første best Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 (endret) Likte den første best Da er vi _meget_ uenige EDIT: Og siden jeg har flere poster enn deg, så teller min mening mer enn din © Endret 14. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
notarget Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg synes forsatt den første var bedre.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 likte headeren veldig godt. men synes at resten av siden ikek fulgte helt opp. likte mousoveren på menyen, men radene nedover på hver side ble liksom ikke helt integrert. om du hadde fått de til litt bedre hadde det blitt SUPERT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 http://ompatut.absentvoid.com/ompatut_v2.1/ Begynte på nytt, her er en beta-fisk.... Hva tycker folket? Diggbart, men /me vil ha flere detaljer! Bedre enn ok.no "rippen" er det iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå