RayBay Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Torsdag 12/2-04 Har sett så mange skjære ut forskjellige mønstre i toppen av pc`n. Etter å ha tittet litt rundt, fant jeg ut at jeg også ville gjøre det. Skal ha plexi glass bak mønsteret med en 80*80 vifte som lyser grønt. Her ser du resultatet: Her ser du at jeg har tegnet opp mønsteret. Etter at jeg har skjært det ut. Så gjenstår det å pusse/file det.. Noen som har noen tips hvordan jeg skal file i kantene? Endret 5. juni 2004 av RayBay Lenke til kommentar
muv Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Få tak i en fin metallfil. Fort gjort å file over, og kantene blir fine Pent skjert forresten Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 det der var fint.. ikke glem å komme med tips til andre, ang nyttige ting du lærer underveis.. gleder meg til å se resten.. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Ser supert ut, hva brukte du til å lage hullet til den den vifta som satt der før du kuttet ut mønsteret? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Fredag 13/2-04 Takker for alle kommentarene og tipsene Koffe Skrevet 13/02/2004 : 15:17 Ser supert ut, hva brukte du til å lage hullet til den den vifta som satt der før du kuttet ut mønsteret? Jeg brukte en slik en: Men den du ser på bildet er til tre, jeg brukte til metall Så var det til oppdatering... Har lakkert toppen "grå ligg", farge kode 0707 (Hvis noen lurte ) Trykk på bildene får større oppløsning Endret 5. juni 2004 av RayBay Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 15. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2004 (endret) Søndag 15/2-04 Så var det siste oppdatering til "Prosjekt: Mønster " Her er hva jeg har gjort: Så var plexi glasset festet med "pop-nagler", eller hva det heter. Der hadde jeg båret hull til viften. Og sånn så det ut etter at jeg hadde festet det. (Brukte litt mange "pop-nagler", men samma det ) Endret 5. juni 2004 av RayBay Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Det heter pop-nagler ja, bruker det mye på skolen når vi driver med blikkenslagerting osv God ide og bruke popp nagler da Ganske stylish den der Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 helt enig.. ganske så stylish.. men det ble jo bare bra at du brukte så mange popnagler.. det synes iallefall jeg.. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 takker for alle de positive tilbakemelingene Lenke til kommentar
bambam Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvor fikk du tak i de søte naglene? Pent forresten Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 de har slikt på clas ohlson tror jeg. Du mangler bare fronten nå Lenke til kommentar
muv Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Tips: Graver inn et stort kult motiv på sidedøra, lys opp med noen lazer leds. Fjern de rillene i fronten, og finn på ett eller annet F.eks plexi, som du har gjort med døra i fronten. Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Takker for alle de positive tilbakemeldingene igjen muv Skrevet 17/02/2004 : 17:59 Tips: Graver inn et stort kult motiv på sidedøra, lys opp med noen lazer leds. Fjern de rillene i fronten, og finn på ett eller annet F.eks plexi, som du har gjort med døra i fronten Ja... hadde tenkt å gjøre noe med den ja... Men over til fronten, Hvis eg ska ha plexi der nede, må jeg båre mange hull, siden jeg har 2 vifter der. bambam Skrevet 17/02/2004 : 15:42 Hvor fikk du tak i de søte naglene? Takk for komplemanget Faren min hadde sånn nagle tang på jobben. Lånte den... Men som Admin'c skrev.. de har sikkert på Clas Ohlson... Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 tøff modd! får nesten lyst til å gjøre det samme vettu! men problemet er de 3 120mm viftene i toppen min.. kanskje en annen gang, men uansett, tøff modd! Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Pent og ganske orginalt vindu Hva med å lakke alle tingene psu, inni kabinettet cd rom ol.? Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 9. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2004 Ja, hadde vært litt tøft det... men får se hva det blir Lenke til kommentar
Armitage Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Det var en kjempefin utskjæring ja! jeg likte det mønsteret veldig godt. Super fint! Good job! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå