Gå til innhold

Skjønner ikke BitTorent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vell... kinkig det der ... har ikke lov å skrive det på forumet ...

Egentlig skal det være fult lovlig å nevne sidene siden de bare inneholder metadata(data om data), men forumet vil vell være helt på den sikre siden å ungå at sider med warez blir nevnt.

En side jeg kan nevne er animesuki, den inneholder metadata om ulisensiert anime i USA, og det som ikke er lisensiert i USA er høyt tvilsomt lisensiert her i norge.

Du finner en fil du har lyst på og bare dobbeltklikker på den. Du velger selv om du vil lagre *.torrent fila eller åpne den. Om du velger åpne den direkte vil det gå et sekund eller to for å loade fila og så skal BitTorrentklienten din starte opp og vil begynne å laste ned hele fila

Lenke til kommentar

Har brukt shareaza.... det er vel ikke akkurat den beste.

Hadde de samme filene i både abc-BitTorrent og Shareaza var ca 9 GB.

ABC brukte 18 timer....

Shareaza brukte ei uke da var alle utenom ei nede den stoppet på 99% så jeg gadd igrunnen ikke mere da jeg vet hva som gikk rasket uten tvil.

(ps alle filene var over 50% når jeg startet ABC, men tog ikke så lang tid å forstå hva som funka og hva som bare kødda med meg.)

Men den krever litt ut for å få god speed inn.

hadde i toppfart 25K ut og 333k inn.... Da blir det fort fullt på disken

Lenke til kommentar
Finnes det noen klienter som klarer å søke frem torrent filer? Slik at man slipper å gå via web-sider? Klarer Shareaza dette? Er den stabil, og kan den "resume" downloader? Finnes det en guide til dette programmet, og andre slike programmer?

øh de aller aller aller fleste klientene kan resuming av filer og shareaza er bland disse. Å søke på torrentene er jeg desverre redd for at du aldri kommer til å si i hvilken som helst klient. Det finnes riktignok et program ved navn torrentsearch som søker på *.torrent filer. Står litt om shareaza og andre p2p programmer i

denne annonserte tråden på programmer.no forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...