DanielP Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Hosten min er gått konkurs Fikk mail idag, de går imorgen...... Så noen som har forslag til en billig og god en? Takker Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 ServeTheWorld @ qxl er billig, men nedetiden har nesten ikke vært til å leve med den siste tiden. Men når det fungerer, fungerer det som fann! Lenke til kommentar
PT Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 http://www.b-one.nu Har dog ikke erfaringer med disse. Vet også at servetheworld har tilbud på QXL i blandt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 anbefaler servetheworld.com, kjøp på qxl. PC, du har hatt litt nedetid på dine sider i det siste ja, men eg har ikkje! ÆDDABÆDDA! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 PC, du har hatt litt nedetid på dine sider i det siste ja, men eg har ikkje! ÆDDABÆDDA! Ser ut som de prioriterer nye smårollinger kontra oss gamle trofaste kunder! Menne, Oilman; Skal du kjøpe fra STW, så gjør det på QXL! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) ServeTheWorld @ qxl er billig, men nedetiden har nesten ikke vært til å leve med den siste tiden. Men når det fungerer, fungerer det som fann! Skjønner ikke helt hva du mener, siden jeg har hatt ganske god oppetid. Med "ulevelig" oppetid, mener du under 99,3%? (Håper på gratis månedsavgift ) EDIT: Hvilken host hadde du, DanielP? EDIT2: Kan godt ha deg på et subdomene til du får ny host. Endret 12. februar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 ServeTheWorld @ qxl er billig, men nedetiden har nesten ikke vært til å leve med den siste tiden. Men når det fungerer, fungerer det som fann! vært mye nede i det siste? har ikke jeg lagt merke til, men hvor sjekker jeg oppetiden? kanskje litt OT nå men Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Norskweb er fin EDIT; når de IKKE bli ddos angrepet Endret 12. februar 2004 av PixelImp Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Hosten min er gått konkurs Fikk mail idag, de går imorgen...... Så noen som har forslag til en billig og god en? Takker ispnor?? Tydeligvis ikke bare hardware.no som slitter med litt hacking her og der, Fikk mail fra ispnor om at dem var konkurs "vi beklager det men ispnor stenger alle webtjenester fra 13/02/04 fordi vi har ikke råd til å drive mer for dere som vil ha en bra webhosting tjeneste kontak " 2 timer etterpå "Heisann I dag klokken 20:24 klarte noen og hacke seg inn på vårt admin o mråde og sendte en e-post ut til alle våre kunder om at ISPnor var konkurs. ISPnor er IKKE konkurs. Ingen vil miste sitt webhoteller eller penger. Vi jobber nå med å finne ut hva som skjedde, og beklager alle bekymringer dette kan ha påført dere." Vel vel ..... link Endret 12. februar 2004 av Ktulu Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg anbefaler IKKE servetheworld hvis du skal bruke databaser/php. Tregere Mysql server skal du lete lenge etter. Det tar fra 3-10 ganger lenger tid å bla i forumet mitt enn normalen, og de prøver å overbevise meg om at de ikke er spesielt treg, og at hvis jeg vil ha raskere må jeg over på en dedikert server. Treg kundeservice har de også. Svar på e-post får jeg ikke før dagen etterpå, hvis ikke jeg sender tidlig om morgenen. Bare en advarsel altså. Jeg skal i alle fall bruke 30 dagers angrefristen min. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Haha, Flott Ktulu Takker alle for svarene:D Takker spesielt jorgenindahouse for tilbudet om subdomene Tusen takk, det var kjempegreit gjort av deg! Så trenger ikke host lenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå